volba spotrebitela 450x1017 left

drahovsky upr mĽubomír Drahovský
analytik trhu a obchodu

Majú outlety na Slovensku šancu uspieť?

Outlety patria vo vyspelom svete k bežne fungujúcim a intenzívne navštevovaným prevádzkam. Situácia na Slovensku je v tomto smere trochu špecifická.
Prvé informácie o snahách postaviť na Slovensku outlety sa stretli u mnohých Slovákov s pozitívnou odozvou. Našinci, ktorí poznali zo zahraničia funkciu tejto formy zoskupenia predajní, v ktorých sa dali výhodne nakúpiť najmä tovary značkového oblečenia, obuvi i športových potrieb, boli prirodzene vo veľkom očakávaní. Za krátky čas prevádzky prakticky jediného outletu na Slovensku však prichádza u mnohých návštevníkov k dezilúzii...

Čítať ďalej...

Čo prináša vývoj maloobchodu na Slovensku?

Maloobchod na Slovensku sa v posledných rokoch uberá nepochybne zaujímavou cestou. V uplynulom roku sa začal snáď najdynamickejšie prejavovať efekt nutnosti preformátovania maloobchodnej siete spolu s tlakmi na úpravy predajnej doby, ponuky sortimentu i zmenami v komunikácii so spotrebiteľom. Zmeny najviac dopadli na formáty veľkých hypermarketov, ktoré sú prevádzkované silnými nadnárodnými spoločnosťami (napríklad Tesco). Rovnako aj rôznymi formami predaja pod štandardnými názvami ako Hypernova či Carrefour.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Seminár Manažer 4.0

Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail