DB Schenker Logistics posilňuje oblasť e-commerce
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 05. október 2015
Robotizácia a automatické balenie predstavujú revolúciu v spôsobe riadenia online objednávok 3PL.
DB Schenker Logistics je celosvetovo prvá 3PL spoločnosť, ktorá implementuje systém CarryPick a tzv. AGV (automaticky navádzané vozidlá) robotické pickovanie tovaru, ako súčasť firemnej stratégie posilnenia pozície v oblasti logistiky pre sektor e-commerce. Trendové riešenie CarryPick je súčasťou portfólia služieb Swisslog Click&Pick®.
Napĺňanie stratégie
Systém je aktuálne implementovaný napríklad pre klienta Lekmer.com, jedného z najväčších škandinávskych online predajcov hračiek. Základom riešenia sú roboty, ktoré prinášajú mobilné debničky k pickovacím staniciam. "CarryPick je novinkou, ktorá nám umožní napredovať v napĺňaní našej E-Commerce stratégie a doplní existujúce riešenia pre vybraných E-commerce zákazníkov a pre viackanálové operácie, ktoré ponúkame a riadime pre niekoľko celosvetovo najznámejších značiek v spotrebnom a elektrotechnickom priemysle," hovorí Tim March, Manažér pre zmluvnú logistiku v spotrebnom priemysle v DB Schenker. Do budúcnosti chce spoločnosť vo vybraných trhových segmentoch rozšíriť a implementovať toto riešenie celosvetovo, a to pre klientov s veľkým podielom online biznisu, ktorí hľadajú možnosti ako zrýchliť vybavovanie objednávok a viditeľne zvýšiť produktivitu pri nižších manipulačných nákladoch.
Online vrátky
Okrem vybavovania online objednávok, obsahuje portfólio DB Schenker E-commerce aj riešenie pre online vrátky tovaru (zohľadňujúce výrazne vyšší počet vrátok pri online nákupoch v porovnaní s nákupom v kamenných predajniach) a do celkového riešenia pre klienta môže byť doplnené napríklad aj zákaznícke centrum alebo správa webshopu.
Zdroj: redakcia, DB Schenker