kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Slovenská pošta rozširuje sieť BalíkoBOXov

BalíkoBOXy ponúkajú zákazníkom rýchly a nonstop dostupný výdaj zásielok neviazaný na otváracie hodiny či zamestnancov v pobočke.

 

SP2019 v

 

Na Slovensku je aktuálne 53 BalíkoBOXov, ku ktorým do konca júna pribudne ďalších 17. BalíkoBOXy sú umiestnené nielen na frekventovaných miestach pri obchodných centrách, ale posilňujú služby Slovenskej pošty v obciach a mestách, ktoré rastú vplyvom prirodzeného pohybu obyvateľstva.


Podľa nezávislého prieskumu až 70% zákazníkov internetových obchodov si nechá doručiť svoj balík prostredníctvom Slovenskej pošty.* Ročne prepraví Slovenská pošta približne 9 miliónov balíkov, pričom zaznamenáva medziročný nárast balíkov o približne 25%. V porovnaní s tradičnou kuriérskou službou dokáže Slovenská pošta doručiť cez BalíkoBOXy niekoľkonásobne viac balíkov. Zatiaľ čo priemerný počet doručených balíkov kuriérom za jeden deň je približne 80, pri doručovaní do BalíkoBOXu počet balíkov výrazne stúpa. Skúsenosti zo zahraničia uvádzajú od 1000-1300 balíkov za deň pri doručovaní do automatických terminálov, akým je aj BalíkoBOX.


Slovenská pošta chce byť tam, kde ju ľudia potrebujú. „Je nevyhnutné prispôsobovať sa a posilňovať naše služby najmä na miestach, ktoré rastú vplyvom pohybu obyvateľov. Na Slovenskej pošte vnímame tieto zmeny na mape Slovenska a podľa stratégie Pošta 2020 postupne zefektívňujeme procesy a modernizujeme služby pre zákazníkov podľa ich potrieb,“ uviedol Peter Helexa, generálny riaditeľ Slovenskej pošty.


Využívanosť BalíkoBOXov medziročne rastie o stovky percent. „Sme pripravení postupne investovať do automatizácie procesov a zlepšovania služieb pre zákazníkov. BalíkoBOXy sú moderný spôsob doručovania a odosielania balíkov a poskytujú zákazníkom želané pohodlie rýchlej, jednoduchej a vždy dostupnej služby. Viem si predstaviť efektívnu sieť 300-400 BalíkoBOXov po celom Slovensku,“ povedal René Kubiš, riaditeľ úseku prevádzky Slovenskej pošty.


Ako funguje BalíkoBOX


BalíkoBOX je v prevádzke nonstop a je ľahko dostupný hromadnou dopravou či autom s parkoviskom nablízku. Zákazníci si môžu vybrať či podať zásielku v BalíkoBOXe jednoducho a rýchlo cez deň aj v noci. Ak si zákazník nestihne vyzdvihnúť svoj balík do 3 dní od prijatia SMS oznámenia, balík poputuje na pobočku pošty, o čom dostane zákazník informáciu v SMS. Balík počká na pošte na svojho majiteľa ďalších 18 dní. Ak zákazník zistí v procese doručovania, že mu nevyhovuje spôsob prevzata zásielky u kuriéra alebo na pobočke, môže si zásielku pohodlne presmerovať do BalíkoBOXu. V BalíkoBOXe je možné platiť platobnou kartou VISA, Mastercard, Maestro alebo DinersClub.


redakcia
Zdroj a foto: Slovenská pošta


*Informácie vychádzajú z exkluzívneho online prieskumu spoločnosti 2muse realizovaného pre Slovenskú poštu v období 13. – 18. 9. 2018 na vzorke 1 510 respondentov.

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail