Veľtrh interpack 2017 eviduje vysoký záujem vystavovateľov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 13. apríl 2017
Blížiaci sa medzinárodný odborný veľtrh interpack 2017 zaznamenáva najväčší dopyt vystavovateľov vo svojej viac ako 55-ročnej histórii. Vystavujúce spoločnosti si objednali o približne 20 percent viac výstavných plôch, než je celková kapacita výstaviska.
Od 4. do 10. mája 2017 sa tak v nemeckom Düsseldorfe opäť očakáva približne 2700 vystavovateľov. V roku 2014, kedy sa konal veľtrh naposledy ich bolo 2670. Vystavujúce spoločnosti prídu z približne 60 krajín. Podobne aj súbežne prebiehajúci veľtrh „components – special trade fair by Interpack“ s ponukou subdodávateľského priemyslu pre obalovú techniku je úplne obsadený a to na viac ako dvojnásobne väčšej ploche v porovnaní s premiérovým ročníkom 2014. V tomto roku si veľtrh prezrelo až 174 798 odborných návštevníkov.
Špeciálna téma
Veľtrh interpack je z hľadiska rozsahu a medzinárodnosti jedinečnou platformou pre spoločnosti s produktami a riešeniami v oblasti obalových technológií a súvisiacich procesov, baliacich prostriedkov pre segmenty potraviny, nápoje, pečivo a sladkosti, farmaceutické výrobky, kozmetika, nepotravinový spotrebný tovar a priemyselné výrobky. Ponuku vystavovateľov doplnia aj teraz inovatívne špecializované témy. Veľtrh interpack 2017 posúva do centra pozornosti najmä tému Priemysel 4.0, ktorú zastrešuje v spolupráci so Zväzom nemeckých výrobcov strojov a zariadení (Verband Deutscher Maschinen- und Anlagenbau e.V., VDMA). Zaujímavá expozícia predstaví príklady z oblasti baliacich strojov resp. procesných technológií, ktoré ponúkajú nové možnosti pre riešenie bezpečnosti, spätnej vysledovateľnosti, ochrany proti kopírovaniu a plagiátorstvu a tiež personalizované obaly.
Na veľtrhu bude v tomto roku rezonovať aj téma bezpečné potraviny. Špeciálna expozícia innovationparc predstaví riešenia, ktoré môžu prispieť k redukcii strát a plytvaniu v oblasti potravín. Odprezentuje víťazných účastníkov národných súťaží o cenu SAVE FOOD Packaging Award Svetovej obalovej organizácie (World Packaging Organisation, WPO), ktorí boli vyznamenaní už pred veľtrhom interpack a aj počas neho proti sebe nastúpia v rámci súťaže o ceny WorldStar Awards. Do expozície innovationparc je zároveň integrované prednáškové fórum, ktoré môžu podniky využiť na prezentáciu svojich riešení a koncepcií. Počas prvého dňa konania veľtrhu je okrem toho naplánovaný medzinárodný kongres SAVE FOOD za účasti Organizácie pre výživu a poľnohospodárstvo OSN (FAO) a Ekologického programu OSN (UNEP).
Veľtrh components
Koncepcia veľtrhu „components – special trade fair by interpack“ nabrala po premiére v roku 2014 zaujímavé rozmery. Návštevníci ho teraz na düsseldorfskom výstavisku nájdu v centrálnej zóne medzi halami č. 10 a 16, a to v montovanej hale č. 18 s plochou 5000 m2. Stovky spoločností zo subdodávateľského priemyslu s ponukami riešení v oblasti pohonov, riadiacej a senzorovej techniky, produktov pre spracovanie obrazu v priemysle, manipulačnej techniky a ďalších komponentov sa na tomto mieste predstavia s individuálnymi a vysoko inovatívnymi expozíciami. Veľtrh components je voľne prístupný všetkým návštevníkom a vystavovateľom veľtrhu interpack.
Online služby
Na stránkach www.interpack.de nájdu návštevníci všetky užitočné pomôcky pre efektívne plánovanie svojej návštevy na veľtrhu. K dispozícii je databáza vystavovateľov s možnosťou vytvárania personalizovaných mapiek hál, funkciu “matchmaking” pre efektívnejšie navdviazanie kontaktov s vystavovateľmi a s informáciami o novinkách zúčastnených spoločností. Interaktívny dizajn stránok sa so svojim zobrazením ideálne prispôsobí aj menším displejom mobilných zariadení. Okrem toho je pre návštevníkov k dispozícii aplikácia pre iPhone a Android, ktorá ponúka denne aktualizovanú databázu vystavovateľov a sprievodných akcií, graficky optimalizované plány hál a detailné informácie o vystavovateľoch vrátane kontaktných údajov, produktových informácií, formuláre na dohodnutie termínov a možnosti uložiť si poznámky k jednotlivým vystavovateľom. Všetky individuálne informácie sú k dispozícii na všetkých platformách, bez ohľadu na to, kde boli získané.
Podľa posledného interného prieskumu veľtrhu interpack si na tomto podujatí našlo 67% návštevníkov nových dodávateľov a 95% dosiahlo stanovené ciele návštevy.
Zdroj a foto: Messe Düsseldorf, interpack