kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Väčšina spoločností doposiaľ nedokázala zaviesť ucelenú e-commerce stratégiu

Odhalila to aktuálna štúdia DHL. Tá ukazuje, že sa tak deje napriek rozpoznaniu, že ide z pohľadu udržania si zákazníkov a ich spokojnosti o životne dôležité odvetvie.

 

dhl2019prieskum

 

Globálneho prieskumu sa zúčastnilo takmer 900 ľudí s rozhodovacou právomocou v oblasti logistiky alebo riadenia dodávateľského reťazca a e-commerce obchodu.


V prieskume sa uvádza, že 70% B2C spoločností a 60% B2B spoločností stále pracuje na implementácii ucelenej stratégie, napriek tomu, že až 70% opýtaných hodnotí e-commerce obchod ako „Veľmi významný“ alebo „Nesmierne dôležitý“ pre ich obchodnú činnosť z hľadiska objemov a výnosov.


Prieskum s názvom “Dodávateľský reťazec v e-commerce: Prekonávanie vynárajúcich sa ťažkostí”, tiež odhalil, že medzi hlavné prekážky implementácie ucelenej stratégie patria: zmena očakávaní zákazníkov, tempo dodania a obmedzenia súčasnej infraštruktúry.


Nabil Malouli, Global e-Commerce Product Líder v DHL Supply Chain uvádza: “Je zrejmé, že v rámci e-commerce stratégie je dôležité zvážiť zavedenie kvalitného zákazníckeho servisu. Avšak neustále sa meniace a rozvíjajúce očakávaniami zákazníkov vyvíjajú na spoločnosti tlak pri vytváraní ich e-commerce ponúk, čo predstavuje výzvu pri zavádzaní nových dodávateľských reťazcov. Dodávateľské reťazce sa musia naučiť držať krok s novými obchodnými modelmi, očakávaniami spotrebiteľov a technologickými potrebami zákazníkov, aby mohli získavať nové obchodné príležitosti a udržať si existujúce.”


Rozvíjajúce sa požiadavky na e-commerce znamenajú, že v priebehu nasledujúcich 3-5 rokov bude musieť viac ako 50% spoločností vykonať zmeny vo svojej distribučnej stratégii. V snahe vyrovnať sa s takýmto tlakom sa už mnoho spoločností rozhodlo pre partnerstvo s logistickými spoločnosťami tretích strán (3PLs), aby tak rozšírili svoje interné zdroje a schopnosti, čo im umožňuje rýchlo a efektívne rásť a využiť príležitosti e-commerce obchodu.


“To, čo spoločnosti konkrétne potrebujú na ceste k elektronickému obchodovaniu závisí od toho, odkiaľ prichádzajú – každá z nich je, pokiaľ ide o implementovanie e-commerce stratégie, na inom mieste a v inej fáze, čo znamená, že ich stratégie a očakávania na ďalšie smerovanie ich dodávateľských reťazcov budú rozličné. Mnoho spoločností sa rozhodlo pre spoluprácu s 3PL, ktoré im dokážu pomôcť reagovať na rýchlo sa meniace prostredie a zároveň zabezpečiť odbornosť a flexibilitu potrebnú pre plnenie meniacich sa očakávaní zákazníkov,” dodáva N. Mouli.


Zdroj a foto: DHL

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail