KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Bolt Food výrazne rozširuje svoje pôsobenie

Aplikácia Bolt Food je už dostupná vo vyše tridsiatke miest a obcí naprieč celým Slovenskom. Aktuálne sa okruh pôsobenia výrazne rozšíri aj do okolia Bratislavy.

Čítať ďalej...

Maloobchod vo februári rástol, pomohol mu aj deň navyše

Maloobchod vo februári podľa očakávaní rástol. Nižšia porovnávacia základňa pritom ešte viac zvýrazňuje dynamiku jeho rastu v medziročnom porovnaní. Tú najskôr podporil aj prestupný rok, ktorý februáru pridal jeden deň navyše.

Čítať ďalej...

Donášková služba foodora ukončuje svoju činnosť na Slovensku

Donášková služba foodora, ktorá na Slovensku pôsobí od roku 2021, ukončuje svoju činnosť. Dôvodom tohto rozhodnutia je zmena investičných priorít spoločnosti.

Čítať ďalej...

Nová kampaň Rio Mare prináša osvetu o zdravom stravovaní

Tvárou kampane "Rio Mare živí šport" sa stal vodný slalomár Jakub Grigar. Jej cieľom je prinášať osvetu o zdravom stravovaní a zdôrazniť dôležitosť vyváženej zdravej stravy pre aktívny životný štýl. Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o športové výhry.

Čítať ďalej...

Súťaž Rastlinný produkt roka 2023 má víťaza

Do finálového hlasovania sa dostalo 15 produktov od slovenských a zahraničných výrobcov. Široká verejnosť mala možnosť hlasovať počas marca za rastlinný potravinový produkt, ktorý ich v uplynulom roku najviac potešil. Hlasovania sa tento rok zúčastnilo 1 734 ľudí.

Čítať ďalej...

Analytička: Na Slovensku sa vyprodukuje takmer 100 kg potravinového odpadu ročne. Ako sa ho darí triediť?

Na jedného Slováka pripadá ročne 99 kg potravinového odpadu. Až 67 % z neho pochádza z domácností, zvyšných 33 % vzniká pri prvovýrobe, výrobe potravín, v obchodoch, pri distribúcii či v reštauráciách.

 

Čítať ďalej...

Potravinári varujú pred ďalším zdražovaním potravín

Nová daň zo sladených nápojov, ktorú pripravuje vláda Slovenskej republiky, spôsobí opätovné zvyšovanie cien nápojov a negatívne zasiahne najviac ohrozené, nízkopríjmové skupiny obyvateľstva. Štát takto môže vybrať podľa PKS od obyvateľov aj viac ako 100 miliónov €.

Čítať ďalej...

E-shopper Barometer: Počet zákazníkov internetových obchodov sa vracia na rekordné úrovne

Po poklese množstva ľudí, ktorí využívajú služby internetových obchodov v roku 2022, sa ich počet začal opäť zvyšovať a priblížil sa k rekordným hodnotám z obdobia pandémie. Na internete nakupuje až 80 % ľudí na Slovensku, pričom takmer polovica z nich pravidelne. Vyplýva to z pravidelného prieskumu E-shopper Barometer spoločnosti DPD. Čo konkrétne prieskum odhalil?

Čítať ďalej...

Kaktus bike expanduje za hranice a prináša aj vlastnú privátnu značku

Predajca bicyklov a elektrobicyklov Kaktus Bike si v posledných dvoch rokoch udržiava kontinuálny rast predaja bicyklov a elektrobicyklov, s rastúcimi tržbami.

Čítať ďalej...

Kaufland realizuje ďalšie kroky k ochrane vody

Svetové zásoby pitnej vody rýchlo ubúdajú, a to nielen v dôsledku klimatických zmien spojených s čoraz intenzívnejšími obdobiami sucha. Významnú rolu zohráva tiež pestovateľská činnosť. Kaufland neberie šetrenie vodných zdrojov na ľahkú váhu, aj preto spolupracuje so zodpovednými dodávateľmi ovocia a zeleniny.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk