KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

ASKO-Nábytok prichádza s novou kampaňou „Jednotka pre Váš domov“

Cieľom kampane je ukázať spoločnosť ASKO-Nábytok ako prvú voľbu pri výbere nábytku a predstaviť ju ako experta v oblasti sedacích súprav, spální a kuchýň.

Čítať ďalej...

Dôvodom plytvania pečivom môže byť podľa pekárov aj jeho nízka cena

Takmer polovica nakúpeného chleba a pečiva v rodinách a školských prevádzkach skončí v koši. Vyplýva to z prieskumu Národného poľnohospodárskeho a potravinárskeho centra organizovaného v roku 2019 na akcii Agrokomplex na vzorke 200 domácností a školských zariadení.

Čítať ďalej...

Tržby slovenského maloobchodu ďalej klesajú

Maloobchodné tržby ani v závere roka nevybočili z línie predchádzajúcich mesiacov a pokračovali v poklese. Podľa údajov Štatistického úradu sa v porovnaní s novembrom (po zohľadnení tradičnej sezóny) znížili o 0,2%.

Čítať ďalej...

COOP Jednota zavádza environmentálny strategický program „Jednotne ekologicky“

Pod sloganom „Jednotne ekologicky“ si budú môcť spotrebitelia v predajniach zakúpiť už len recyklovateľné nákupné tašky určené na viacnásobné použitie.

Čítať ďalej...

OC Avion ponúka od februára novú službu – zdieľané priestory na prácu, tzv. coworking

Dôvodom je rastúci záujem Slovákov o prácu na diaľku, prevažne freelancerov, IT dodávateľov alebo zamestnancov veľkých korporácií, ktoré umožňujú home office.

Čítať ďalej...

Pre Kaufland sú prioritou textílie z organickej bavlny

Kaufland ponúka svojim zákazníkom bavlnený textil privátnych značiek vyrobený predovšetkým z certifikovanej organickej bavlny spĺňajúcu normu GOTS.

Čítať ďalej...

Slováci minú na obed v priemere 5,60 € denne. V obľube sú elektronické gastrolístky

V súčasnosti gastrolístky počas pracovného dňa využíva viac ako 800-tisíc Slovákov a celosvetovo viac než 33 miliónov ľudí. Zamestnávatelia na Slovensku stále častejšie nahrádzajú tradičné papierové stravné lístky elektronickými gastro kartami.

Čítať ďalej...

Nákupné centrum VIVO! Bratislava prináša pre zákazníkov novú službu – darčekové karty

Nové darčekové karty VIVO! Bratislava nahrádzajú darčekové poukážky, ktoré v nákupnom centre platili do minulého roka. Pre zákazníkov sú k dispozícii od konca januára tohto roku a sú praktickejšie a modernejšie.

Čítať ďalej...

Terno otvorilo už 20 predajní po bývalej sieti Kačka. Do apríla pribudne ďalších 18

Ternu sa spolu podarilo získať takmer 40 predajní Kačka. Otvárať ich bude postupne, pričom posledné predajne už pod novou značkou budú môcť zákazníci navštevovať začiatkom apríla.

Čítať ďalej...

Vernostné dm body už môžu zákazníci získať aj za nákup v e-shope

Od konca januára spúšťa dm novú službu, a to možnosť získania štandardných bodov v rámci vernostného programu active beauty už aj za nákup cez e-shop. Za každé euro nákupu tak získava zákazník jeden bod, ktorý má hodnotu 0,01 €.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk