KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Ako ďalej s jedno a dvojcentovými mincami?

Zväz obchodu SR (ZO SR) naďalej navrhuje zrušiť ich používanie pri platení v hotovosti, keďže sektor obchodu sa neustále stretáva s problémami pri operáciách s týmito platidlami.

Čítať ďalej...

Zväz obchodu SR je za zatvorenie maloobchodných predajní počas nedieľ

Zväz obchodu SR (ďalej ZO SR), navrhuje nadviazať na doterajšiu legislatívu týkajúcu sa otváracích hodín v maloobchodných prevádzkach počas sviatkov a rozšíriť ju aj na nedeľný predaj.

Čítať ďalej...

Prieskum: Korona mení nákupné správanie Slovákov. Zvýšila sa citlivosť na ceny

Podľa aktuálneho prieskumu Slovenskej sporiteľne, každý štvrtý Slovák začal pozorne sledovať pôvod potravín, pričom preferuje domácu výrobu. Tretina ľudí je citlivejšia na ceny a vyhľadáva skôr akciový tovar v obchodoch. Od korony kupujeme viac trvanlivejších potravín a drogistického tovaru.

Čítať ďalej...

Lidl umožní zákazníkom v Ružinove recyklovať PET fľaše a plechovky

Ročne sa na Slovensku uvedie do predaja približne miliarda PET fliaš a 345 miliónov plechoviek od nápojov, miera recyklácie PET fliaš pritom dosahuje asi 62%.

Čítať ďalej...

Sortiment dekoratívnych kozmetík dm značiek s.he a trend IT UP prešiel zmenami

Zmenil sa dizajn obalov, doterajšie hranaté tvary nahradili oblejšie a tým sa zmenila celková vizuálna podoba. Spolu s redizajnom pribudli do sortimentu, v ktorom sa aktuálne nachádza 232 produktov, aj nové produkty.

Čítať ďalej...

Slováci vyhľadávajú pri nákupe tovarov cez internet najmä slovenských predajcov

Podľa aktuálnych údajov Štatistického úradu SR tak za minulý rok urobilo vyše 82 percent ľudí. Slováci vo vekovej kategórii 16 až 74 rokov najmenej dôverujú predajcom, ktorých pôvod je mimo krajín Európskej únie. Tovary z týchto krajín si za vlaňajšok objednalo len 22 percent ľudí.

Čítať ďalej...

Garanciou pôvodu slovenského mliečneho výrobku je SK OVÁL

Slovenskí prvovýrobcovia a spracovatelia mlieka už dvanásť rokov prispievajú do Mliečneho fondu. Impulzom k založeniu spoločne spravovaného fondu bola nízka spotreba mlieka a mliečnych výrobkov v porovnaní s okolitými štátmi ale aj s odporúčaniami zdravotníkov.

Čítať ďalej...

Analytik: Pokles tržieb slovenského maloobchodu sa v apríli v súlade s očakávaniami prehlboval

Negatívny dopad pandémie COVID-19 na tržby slovenských obchodníkov sa v apríli v súlade s očakávaniami prehĺbil.

Čítať ďalej...

Koronakríza zasiahla aj prevádzku malých pivovarov na Slovensku

Zatiaľ čo posledných desať rokov zažili malé pivovary svoje znovuzrodenie a v roku 2019 ich už bolo vyše 70, vypuknutím pandémie došlo aj v tomto odvetví prakticky zo dňa na deň k poklesu odbytu sudového piva o viac ako 90%, čo si vyžiadalo takmer na 2 mesiace zastavenie výroby.

Čítať ďalej...

Alza zaznamenáva výrazne vyšší záujem o kempingové vybavenie

Len za apríl a máj vzrástol dopyt medziročne o 50 %. V predajoch vedú tradične stany, spacie vaky a karimatky.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk