KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Heureka: Ľudia sa začali vracať do kamenných predajní, no e-shopy sú stále silné

Sektor e-commerce sa mení závratnou rýchlosťou a to, čo platilo pred mesiacom, už v súčasnosti nemusí byť pravdou.
E-commerce na Slovensku v máji oproti minulému roku klesla až o 22 %.

Čítať ďalej...

Na Slovensko prichádza nová online platobná metóda „kúp teraz, zaplať neskôr“

Nový spôsob platenia na internete prináša používateľský zážitok, ktorý bol doteraz typický najmä pre zahraničné fintech spoločnosti. Platobná metóda „kúp teraz, zaplať neskôr“ už funguje vo vybraných e-shopoch aj na Slovensku a je založená na princípe odloženej platby.

Čítať ďalej...

Home Credit prichádza s novým Šikovným účtom

Tento nástroj umožňuje jeho užívateľom nakupovať na splátky čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek. Na výber sú dva varianty Šikovného účtu, pričom si klient môže vybrať buď klasickú platobnú kartu alebo virtuálnu. Transakcie si môže rozložiť do splátok podľa svojej potreby.

Čítať ďalej...

IKEA pomáha utečencom s uplatnením na trhu práce

Presne 20 rokov si každoročne 20. júna po celom svete pripomíname Medzinárodný deň utečencov. IKEA je presvedčená, že si každý zaslúži šancu, a dlhodobo podporuje rovnosť, diverzitu a inklúziu nielen vo svojich radoch, ale aj v celej spoločnosti.

Čítať ďalej...

LIDL A KAUFLAND rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii

V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek. Lidl a Kaufland si zároveň stanovili ciel odstrániť z obalov vlastných značiek čierne plasty do konca roku 2021 a výrazne tak zvýšiť recyklovateľnosť obalov.

Čítať ďalej...

Zákazníci Tesca môžu zahlasovať za najlepší projekt v ich okolí

Tesco na Slovensku sa už 25 rokov stará o všetky komunity, v ktorých pôsobí. Aktuálne podporí reťazec po deviatykrát lokálne projekty na zlepšenie života po celom Slovensku sumou takmer 170-tisíc €.

Čítať ďalej...

Slovák skonzumuje 32 kg cukru ročne. Jeho cena v posledných mesiacoch rastie

Celková spotreba cukru a výrobkov z neho sa podľa Štatistického úradu SR dlhé roky držala na približne rovnakých hodnotách, avšak od roku 2018 sa začala mierne zvyšovať. Spotreba cukru a výrobkov z cukru sa podľa posledných údajov z roku 2019 zvýšila oproti predošlému roku o 0,5 kg, čo predstavuje zvýšenie o 1,6 %.

Čítať ďalej...

Prieskum naznačil opakovane vysokú znalosť Slovákov certifikácie Fairtrade a známky FAIRTRADE

Nezisková organizácia Fairtrade Česko a Slovensko si v máji tohto roku nechala od spoločnosti Median po roku opäť spracovať prieskum, v ktorom zisťovala znalosť certifikácie Fairtrade a známky FAIRTRADE.

Čítať ďalej...

Na sociálnych sieťach je vyše 40 % slovenských firiem. Pandémia presunula biznis do online-u

Podľa najnovších údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat za posledných osem rokov sa počet podnikateľov na sociálnych sieťach zdvojnásobil.

Čítať ďalej...

Pricemania úspešne prešla reštartom

„Niekedy treba spraviť zásadné rozhodnutie a začať odznova. My sme to spravili a tešíme sa z úspechu,“ hovorí Michal Král z Pricemanie.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk