KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Rizikové krajiny vo východnej Európe sú pre podnikateľov lákavé. Je v nich nižší tlak na cenu a marže

Obchodovanie s rizikovými krajinami môže byť spojené s vyššou mierou neistoty, ale zároveň ponúka bohaté príležitosti, najmä vďaka nižšej konkurencii v porovnaní so Západom. Do tejto skupiny sa radia napríklad Srbsko, Turecko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina alebo Ukrajina.

Čítať ďalej...

Bratislavský Aupark smeruje k udržateľnejšej budúcnosti

Deje sa tak aj vďaka viacerým zeleným riešeniam a iniciatívam, ktoré si získali obľubu zákazníkov. Patrí sem napríklad nabíjanie elektromobilov a kolobežiek alebo zodpovedný prístup k recyklácii. K dispozícii je aj pestrá ponuka značiek, ktoré prispievajú k ochrane životného prostredia.

Čítať ďalej...

Primark znižuje ceny stoviek letných produktov pre deti

Spoločnosť Primark už druhým rokom uplatňuje nižšie ceny na stovky základných detských produktov po tom, čo minulé leto znížila ceny vybraných druhov detského oblečenia práve v čase nákupov pred nástupom detí do školy.

Čítať ďalej...

Medzinárodná stavebná skupina HSF System postavila v Českej republike a na Slovensku tri nové centrá

Ide o obchodné parky Klokan v Humpolci, Lipníku nad Bečvou a Bytči s prenajímateľnou plochou takmer 16 000 m2. Celkovo ponúkajú 27 obchodných jednotiek a skoro 500 parkovacích miest.

Čítať ďalej...

Členovia Zväzu obchodu SR podporujú slovenskú produkciu vajec

Slovenské obchodné siete zoskupené vo Zväze obchodu SR plánujú naďalej podporovať slovenskú poľnohospodársku a potravinársku produkciu vrátane slovenských producentov vajec.

Čítať ďalej...

Nebbia Store marcovým víťazom Visa Slovak Top Shop

Spomedzi marcových nominantov na víťaza v súťaži kamenných predajní Visa Slovak Top Shop zaujal svojim zážitkovým konceptom najviac žilinský Nebbia Store. Nasledujú Skin ballans a Moja Samoška.

Čítať ďalej...

Kaufland patrí na Slovensku medzi najobľúbenejšie značky, rozhodli o tom zákazníci

Aj slovenskí zákazníci majú svoje „love brand“. Obľúbené značky, u ktorých radi nakupujú či využívajú ich služby a ktoré vyhľadávajú preto, lebo s nimi majú pozitívne skúsenosti. Do tejto elitnej spoločnosti opäť patrí aj Kaufland.

Čítať ďalej...

COOP Jednota podporuje zbierku Deň narcisov

Domáca maloobchodná sieť COOP Jednota dlhoročne podporuje jedinečnú charitatívnu zbierku Deň narcisov. Tento rok sa koná už 28. ročník zbierky.

Čítať ďalej...

Analytik: Inflácia spomaľovala i v marci, opäť najmä vďaka potravinám

Inflácia v marci opäť citeľné spomalila a priblížila sa už i na Slovensku k 2% inflačnému cieľu ECB. Za prekvapivo silným marcovým zmiernením medziročného rastu cien je potrebné hľadať predovšetkým ceny potravín. Tie trocha nezvyčajne v predveľkonočnom období zlacneli a v medziročnom porovnaní už ukazovali len zanedbateľný nárast.

Čítať ďalej...

Tesco znižuje ceny stovky značkových výrobkov v rámci nového cenového programu

Spolu s Clubcard cenami a Garanciou nízkych cien tak Tesco prichádza s ďalšou iniciatívou, ktorá zákazníkom pomôže šetriť ich peňaženky.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk