volba spotrebitela 450x1017 left

Konferencia Brand Management privíta vzácneho hosťa

Premiérový ročník odbornej špecializovanej konferencie bude hostiť svetovú jednotku v budovaní a riadení značiek – Jima Stengela. Podujatie sa uskutoční 23. 9. 2015 v Slovanskom dome v Prahe.


Vizionár a marketingový guru Jim Stengel pôsobil veľa rokov ako globálny riaditeľ v spoločnosti Procter & Gamble, v jednej z najobdivovanejších spoločností v oblasti brand buildingu na svete. Celodenný program sa zameria na diskusiu o tom, či je značka veľkým cieľom a filozofiou definujúcou stratégiu firmy či „len" cestou a nástrojom plnenia rôznych úloh.

 

Prečo značky?

 

O značkách sa tvrdí, že sú stavebným kameňom firemnej stratégie aj marketingu. Množstvo analýz ukazuje, že za silnú značku si zákazníci radi priplatia a sú jej verní. Tak prečo sa v jednotlivých firmách rozvíjanie značiek obmedzilo na nevyhnutnú starostlivosť o grafický symbol? Ako čeliť strate trhovej hodnoty a naopak ako vyzdvihnúť nositeľa hodnoty, čím značky od dávnych čias boli? Prečo do rozvoja značiek vôbec investovať? Nielen na tieto otázky sa pokúsia nájsť odpovede rečníci celodenného programu konferencie. Program účastníkov prevedie od aktuálnych trendov, cez konkrétne prípady úspešných domácich aj zahraničných značiek až k interaktívnym diskusiám o riadení značiek v rôznych fázach ich vývoja.

 

Hlavné lákadlo

 

Program tejto odbornej konferencie bude postupne zverejňovaný počas septembra, účastníci sa však už teraz môžu tešiť na Jima Stengela, ktorý má za sebou 25 rokov medzinárodnej kariéry v spoločnosti Procter & Gamble. Túto kariéru zavŕšil na pozícii globálneho marketingového riaditeľa. V tejto pozícii mal pod kontrolou reklamný rozpočet vo výške 7 mil. USD a organizačne zodpovedal za takmer 7 tis. spolupracovníkov. Počas svojho pôsobenia vo vrcholovej globálnej pozícii zásadným spôsobom zdvihol marketingovú kultúru firmy a prispel k zdvojnásobeniu obratu a zásadnému zvýšeniu ziskovosti koncernu. V unikátnej prezentácii pripravenej na mieru podujatia Brand Management sa zameria na postupy a návyky, ktoré pomáhajú značkám zvíťaziť.

 

Konferencia Brand Management je organickou súčasťou systému marketingových konferencií organizovaných Blue Events a naväzuje tak na výročný kongres Marketing Management, Public Relations Summit a na sériu špecializovaných konferencií Primetime for..(v poslednej dobe zacielených napríklad na témy ako Big Dáta, Internet Jungle, Mobile Marketing alebo Facebook. Účasť na podujatí je ideálna pre všetkých, ktorí majú vplyv na strategické smerovanie značiek či firiem, ktorých zaujímajú značky, hľadajú nové cesty ako ich rozvíjať a zvyšovať ich hodnotu. Organizátor konferencie, spoločnosť Blue Events predpokladá účasť 250 účastníkov.

 

Zdroj: redakcia, Blue Events

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail