COOP Jednota má vo svojom portfóliu viac ako 700 výrobkov vlastnej značky

Produkty sú vďaka pomeru kvality a výhodnej ceny u zákazníkov veľmi obľúbené. Potvrdil to aj veľký spotrebiteľský prieskum agentúry Nielsen, ktorý bol súčasťou marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020.


Maslo, bryndzu, mak a čaj si v konkurencii brandových výrobkov zvolili za najlepšie novinky tohto roka samotní zákazníci. Absolútnym víťazom prieskumu sa v konkurencii viac ako sto produktov stalo COOP maslo.


„Tešíme sa, že spotrebiteľom naše výrobky chutia, o to viac, že sú slovenského pôvodu. Každou kúpou slovenského výrobku zákazníci podporujú domácich producentov, čím zároveň napomáhajú rastu ekonomiky, zamestnanosti a nepochybne aj potravinovej sebestačnosti Slovenska. Z víťazstva máme dvojnásobnú radosť obzvlášť preto, že o prvenstvách v jednotlivých kategóriách, dokonca v konkurencii značkových výrobkov, rozhodovala práve verejnosť. Potvrdzuje sa, že náš záujem pomáhať slovenským poľnohospodárom, farmárom a výrobcom aj prostredníctvom privátnej značky, má veľký zmysel,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.


Víťazné čerstvé mliečne výrobky privátnej značky COOP Jednoty sú z radu limitovanej edície, ktorú pri príležitosti 20. výročia vzniku vlastnej značky uviedla maloobchodná sieť vlani do predaja. Obal limitky vychádza z abstrakcie folklórnych zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou moderným smerovaním navodiť pocit tradície. Prvý privátny produkt Dobrá cena Polotučné mlieko sa na pultoch predajní objavil v roku 1999, odvtedy sa počet výrobkov veľmi rýchlo rozširuje. V mliečnom sortimente si môžu zákazníci vybrať až z 97 produktov v kategóriách Dobrá cena, Tradičná kvalita, Mamičkine dobroty alebo Premium.


Tradičný reťazec má svoju obchodnú politiku postavenú predovšetkým na ponuke slovenských potravín, ktoré tvoria až 70 % z celkového predaja. Slovenské výrobky dominujú aj v sortimente vlastnej značky. Z viac ako 700 druhov tovaru až 85 % pochádza od slovenských dodávateľov.


Počas deviateho ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľa – Najlepšia novinka si spotrebitelia vyberali svoje najobľúbenejšie výrobky v 32 kategóriách spomedzi viac ako sto produktov uvedených na trh od januára 2019 do mája 2020. Dvetisíc oslovených hlasujúcich hodnotilo predovšetkým chuť, výzor, obal, kvalitu a značku. Na základe výsledkov prieskumu COOP Jednota získala prvenstvá v kategórii cestoviny a strukoviny, detské čaje, maslá a mliečne výrobky, pričom maslo sa stalo absolútnym víťazom celej súťaže.

 


Zdroj: COOP Jednota

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald