KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

METRO prijíma opatrenia na ochranu zamestnancov a zákazníkov pred COVID-19

METRO vo svojich 6-tich predajniach na Slovensku prijalo viacero opatrení s cieľom zabezpečiť maximálnu možnú ochranu zákazníkov a zamestnancov pred rizikom šírenia ochorenia COVID-19.


Spoločnosť vývoj situácie neustále monitoruje, a ihneď aplikuje všetky nariadenia Úradu verejného zdravotníctva či Štátnej veterinárnej a potravinovej správy. METRO je v prípade potreby pripravené okamžite prijať akékoľvek nové opatrenia. Vrátane nedeľného uzavretia predajní, počnúc už týmto víkendom, s cieľom dezinfikovať všetky objekty a dať zamestnancom možnosť na oddych.


„Prístup k potravinám je dnes strategický pre celú našu spoločnosť, vrátane našich klientov z rôznych segmentov. Z toho dôvodu robíme v METRO všetko nevyhnutné preto, aby sme chránili zdravie našich zamestnancov, zákazníkov i dodávateľov, a popritom zabezpečili plynulý chod našich prevádzok,“ hovorí Karoly Szalai, CEO METRO.


V METRO boli už na začiatku marca prijaté hygienické, dezinfekčné a iné preventívne opatrenia, ktoré sú pravidelne aktualizované. Predajne sú na označených miestach vybavené dezinfekčnými dávkovačmi a stojanmi na používanie pre zákazníkov a zamestnancov. Zamestnanci boli poučení, aby dodržiavali všetky hygienické opatrenia definované Úradom verejného zdravotníctva či Svetovou zdravotníckou organizáciou (WHO). Vo všetkých priestoroch bola zrealizovaná aj výmena filtrov vzduchotechniky a dezinfekcia klimatizácie.


Zamestnanci METRO majú k dispozícii pri práci ochranné pomôcky ako sú rúška, rukavice a dezinfekčné prostriedky. Zároveň žiada, aby jeho zákazníci rešpektovali nosenie rúšok alebo inej alternatívy na všetkých predajných plochách a pri kontakte s pracovníkmi služby METRO Distribúcia.


„Ďakujem všetkým zákazníkom, ktorí sa počas nákupov v našich predajniach, správajú zodpovedne, dodržiavajú aktuálne nariadenia vlády a tým chránia nielen seba, ale aj našich zamestnancov,“ uzatvára Miriam Čilijaková, Head of HR & Communication METRO.


METRO tiež pozitívne vníma odporúčania o zodpovednom nakupovaní, ktoré vydala Slovenská Aliancia Moderného Obchodu (SAMO) a zákazníkov nabáda, aby sa týmito pravidlami aj naďalej riadili.


Zdroj: METRO

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk