ASKO-Nábytok prichádza s novou kampaňou „Jednotka pre Váš domov“

Cieľom kampane je ukázať spoločnosť ASKO-Nábytok ako prvú voľbu pri výbere nábytku a predstaviť ju ako experta v oblasti sedacích súprav, spální a kuchýň.


„Prvá komunikačná vlna s touto témou odštartovala v januári a táto tematická linka bude sprevádzať ASKO-Nábytok v priebehu celého roka 2020,“ vysvetľuje princípy Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti, ktorá upozorňuje, že ASKO-Nábytok sa dlhodobo zameriava na prepracovaný servis pre svojich zákazníkov, čím chce byť inšpiráciou a chce im pomáhať vytvárať spokojný domov.


Tradícia spoločnosti ASKO-Nábytok spadá už do roku 1991, kedy otvorila prvú predajňu v Prahe. V súčasnosti ponúka v 13 českých a 7 slovenských predajniach pestrý sortiment nábytku pre širokú cieľovú skupinu. V súčasnosti vedľa odborného poradenstva, plánovania nábytku na mieru alebo kuchynských štúdií, ktoré vznikali vo vlaňajšom roku na všetkých pobočkách, prevádzkuje tiež e-shop a službu Click & Collect. Tá popri klasickom internetovom nákupe ponúka zákazníkom možnosť vyzdvihnúť si objednaný tovar priamo na predajni.


Práve z orientácie na zákaznícky servis vychádza hlavná myšlienka nielen novej marketingovej kampane, ale i celého smerovania spoločnosti ASKO-Nábytok. „Chceme byť prvou voľbou našich zákazníkov, ak sa rozhodnú pre kúpu akéhokoľvek kusu nábytku. Zároveň chceme byť predajcom s najlepším servisom a službami pre zákazníkov. I naďalej potom chceme zostať jednotkou v internetovom obchode na trhu s nábytkom,“ uvádza A. Štěpánová.


Zdroj: ASKO – Nábytok

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




mecom premium banner

Video

Retail Summit 2020 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail