Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 10. október 2019
Ide o najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu zastrešil veľkoobchod METRO.
Minulý rok sa do kampane zapojilo takmer 2400 podnikateľov, tento rok pribudlo viac než 600. Súčasný ročník bol výnimočný zvýšeným záujmom podnikateľov naprieč celým Slovenskom. Narástol samozrejme aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Navštívili tak svoje obľúbené, ale aj nové prevádzky a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.
„Myšlienkou Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a podporiť ľudí v ich každodenných výzvach. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí,“ uviedol riaditeľ predajne METRO v Nitre Igor Losman.
Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa súkromného podnikania a zverejniť tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 8. októbra využiť. Všetky ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, takže podniky dostali možnosť prilákať aj nových zákazníkov.
Deň súkromného podnikania sa aj tento rok konal v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde odborníci diskutovali o úlohe inovácií v podnikaní.
Zdroj: METRO