BILLA pripravila na začiatok nového školského roka novú vernostnú kampaň Vitoši

Chce ňou osloviť predovšetkým deti a ich rodičov. Nenútenou formou prostredníctvom milých plyšových hračiek plánuje zvýšiť u detí obľúbenosť lokálneho ovocia a zeleniny.

 

billa2019 kampan

 

Týtmo spôsobom BILLA nadväzuje na predchádzajúcu kampaň Farmári – V čerstvosti sa vyznáme, ktorá podporovala čerstvé, chutné a kvalitné ovocie a zeleninu od slovenských farmárov.


„Osveta zdravého životného štýlu od skorého veku je veľmi dôležitá a veríme, že tak ako si deti obľúbia plyšové hračky, zaradia ovocie a zeleninu do svojho jedálnička aj tie deti, ktoré to doteraz odmietali,“ uvádza marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová. Ako dodáva, novým vernostným programom chce BILLA osloviť predovšetkým mladé rodiny s malými deťmi. Za ich vernosť ich BILLA odmení v podobe hračiek, na ktoré už teraz dostáva veľmi pozitívnu spätnú väzbu. Celá sada Vitošov pozostáva zo šiestich plyšových hračiek – jahody, hrušky, tekvice, karfiolu, mrkvy a hríbika. V novom TV spote plyšáci tancujú a spievajú pieseň v oddelení ovocia a zeleniny a pozývajú zákazníkov do Billy.


Za každých 5 € hodnoty nákupu v predajniach BILLA zákazník získa jednu nálepku. Za 20 nálepiek nalepených na hracej karte si zákazník môže zakúpiť jedného Vitoša za akciovú cenu 1,99 €. Body navyše môžu zákazníci získať aj za nákup vybraných produktov označených v akciovom letáku. Zákazník si však môže plyšákov zakúpiť aj bez účasti na promoakcii. Pôvodná cena bez zbierania nálepiek je 9,99 €.


Súčasťou novej komunikačnej kampane sú TV, rádio, web, sociálne siete, printy, OOH, letáky, Rádio Max na predajniach BILLA a samozrejme instorová komunikácia. Kampaň nového vernostného programu pripravila agentúra Mark4.
Šesticu plyšových hračiek nájdu zákazníci v špeciálnych stojanoch na viditeľnom. Akcia s Vitošmi trvá od 4. septembra do 29. októbra 2019 alebo do vypredania zásob.


Zdroj: BILLA

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail