KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Alza.cz predstavuje vlastnú značku ekodrogérie

E-shop Alza.cz uvádza na trh novú privátnu značku elektrodrogérie. Pod názvom AlzaEco ponúka ekologické prostriedky na pranie (prášky, gély a aviváže).


Ide o české výrobky šetrné k prírode a ľuďom, dermatologicky testované, ktoré sú balené do moderných recyklovateľných obalov. Produkty sú dostupné od 1. júla aj na Slovensku za zavádzajúcu cenu.


„Nový privátny brand vychádza z našej dlhodobej snahy chrániť životné prostredie a podporovať ekológiu v každodennom živote. Po uvedení vlastného radu elektroniky AlzaPower s plne recyklovateľným obalom sme sa v ďalšej fáze zamerali na segment drogérie, ktorá patrí k najpoužívanejším produktom v domácnosti. Cieľom bolo vytvoriť kvalitný ekologický produkt s vysokým podielom prírodných látok, ktorý bude svojim zložením maximálne šetrný k našej planéte. Reagujeme tým tiež na zvýšený dopyt po tomto type tovaru,“ uvádza Aleš Zavoral, predseda predstavenstva Alza.cz.


Vývoj novej privátnej značky trval niekoľko mesiacov a aktívne sa do neho zapojili aj samotní zamestnanci Alzy. „Vzorky eko pracích práškov, gélov a aviváží sme rozdali našim testerom na slepý test. Na základe hodnotenia sme vybrali tie najlepšie a u nich sme ešte ladili zloženie k úplnej spokojnosti nás aj zákazníkov. Chceme totiž ponúknuť nielen šetrný, ale zároveň aj účinný produkt bez kompromisov,“ popisuje zrod značky manažérka projektu Ivana Škorvánková.


V pilotnej ponuke sú momentálne zastúpené 3 druhy pracích gélov a práškov (Universal, Color, Sensitive pre detské prádlo) s objemom 3 alebo 5 litrov/kg a k tomu 4 druhy eko aviváže s rôznymi vôňami. Produkty AlzaEco neboli testované na zvieratách, obsahujú až 96% podiel prírodných látok bez fosfátov a farbív a môžu sa používať aj so septikmi a domácimi čističkami. K tomu všetkému sú dodávané v recyklovateľných papierových obaloch s minimálnym podielom plastu, ktoré sú prispôsobené aj pre bezpečné zasielanie. Nie je preto potrebné plytvať ďalším obalovým materiálom pre ich doručenie.


Okrem vlastnej značky Alza nedávno spustila na svojom webe tiež celú samostatnú kategóriu ekodrogéria, ktorá reflektuje neustále stúpajúci dopyt zákazníkov po produktoch s prírodným zložením. Len za prvý polrok 2019 vzrástol tento segment na Alze medziročne o 93 % a v porovnaní s rokom 2017 vygenerovali eko produkty dokonca 4,5 krát väčší obrat ako pred dvoma rokmi. Aktuálne kategória obsahuje už 352 produktov rôznych značiek – od čistiacich prostriedkov, cez pracie prášky a produkty do umývačiek až po plienky z BIO bavlny.


Zdroj: Alza.cz

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk