Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Call centrum pre eKasu bude najbližšie dni nonstop

Finančná správa rozširuje prevádzkové hodiny call centra.


Voľba č.4 -informácie k eKase – bude dostupná pre klientov nonstop v termíne od 24.06.2019 do 04.07.2019 (vrátane víkendu). Finančná správa chce týmto opatrením ešte viac uľahčiť prechod na projekt eKasa a poskytnúť podnikateľom odborné informácie.


Call centrum finančnej správy vybaví v priemere každý týždeň 2 400 telefonických a 2 300 písomných dopytov týkajúcich sa projektu eKasa. Klienti získajú na call centre finančnej správy pomoc nielen pri bežných prevádzkových otázkach (ako si stiahnuť kód pokladnice eKasa klient, identifikačný a autentifikačný balíček, kde nájdu zoznam certifikovaných výrobcov, ako majú postupovať, keď ešte nemajú dodanú pokladnicu, podrobnosti o funkcionalitách eKasa zóny a pod.), ale rovnako aj pri zložitejších technických otázkach. Odpovede na všetky takéto otázky nájdu klienti aj priamo na portáli finančnej správy, vrátane prehľadných informačných materiálov.


V uvedených termínoch bude call centrum k dispozícii nonstop len na voľbe č.4 k eKase. Ostatné voľby budú fungovať v rámci štandardných prevádzkových hodín – každý pracovný deň od 8.00 do 16.00, výnimkou bude na konci mesiaca iba voľba č.1 – informácie k elektronickej komunikácii a elektronickom podávaní dokumentov - a to pre termín na podanie odložených daňových priznaní k dani z príjmov za rok 2018.


Zdroj: Finančná správa SR

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail