Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Komunikačné oddelenia čaká v tomto roku veľká inventúra

Jedinečnou príležitosťou overiť si správnosť svojich prístupov k marketingu a komunikácii dostanú 29. mája 2019 účastníci konferencie Communication Summit. Uskutoční sa v Prahe, v novom priestore DOX+.


Organizátor podujatia - spoločnosť Blue Events pozvala jedného z najväčších svetových znalcov toho, ako komunikácia funguje a ako zlepšiť jej výsledky. Bude hlavným rečníkom.


Firmy v Čechách v minulom roku investovali do marketingovej a PR komunikácie podľa predbežných odhadov cez sto miliárd českých korún. Nie vždy sú si ale manažéri a majitelia firiem istí, aký je efekt takejto investície a ako ho správne zmerať. Až príliš často sa spoliehajú na módne trendy či už prekonané poučky o tom, ako komunikácia funguje. Pokiaľ vôbec niečo merajú, dávajú prednosť krátkodobým kritériám, ako je návratnosť investícií (ROI), a uniká im dlhodobý prínos komunikácie pre budovanie tzv. mentálnej dostupnosti značky. Je na čase, aby komunikačné oddelenia uskutočnili „inventúru“ v tom, aké prístupy a nástroje používajú a čo im prinášajú.


Veľkým trendom vo svete je dnes tzv. marketing založený na dôkazoch (evidence based marketing). Jedným z kľúčových postáv tohto prístupu je Les Binet, hlavný rečník konferencie Communication Summit 2019. Je priekopníkom efektivity v marketingu a spoluautorom knihy „The Long and the Short of it“, ktorá patrí v komunikačnej brandži k najcitovanejším. V roku 2018 vydal Les Binet tiež novú knihu „How Not To Plan“, kde veľmi prístupnou formou sumarizuje skúsenosti za 30 rokov vytvárania stratégií, plánovaní a vyhodnocovaní kampaní.


Vo svojej prednáške odhalí najčastejšie chyby, ktorých sa marketéri dopúšťajú, a vysvetlí, ako sa z nich môžu poučiť. Na rozdiel od väčšiny publikácií v odbore sa bestseller How Not to Plan nesústreďuje na príbehy úspechov, ale práve na najčastejšie omyly, ktoré neraz všetko pokazia. Pomôže tak účastníkom konferencie vybrúsiť strategické myslenie, výstupy ich práce budú kreatívnejšie a za svoje marketingové peniaze získajú viac muziky.


„Potenciálny dopad väčšiny marketingových nástrojov a techník vrátane tradičných médií sa vďaka digitálnej revolúcii zvýšil. Túto silu sa ale nedarí celkom využiť, výkonnosť kampaní všeobecne od doby krízy klesla. Čím viac údajov máme o krátkodobých výsledkoch, tím menej vidíme dlhodobý dopad komunikácie,“ hovorí Les Binet, Head of Effectiveness, adam&eveDDB.


Do veľkej inventúry sa na Communication Summite zapojí tiež Pavla Nýdrle, Managing Director skupiny Kindred, a prehovorí o digitálnej transformácii firiem. David Čermák z Asociácie komunikačných agentúr následne predstaví nový výskum komunikačných kanálov v Českej republike odhadujúci tohtoročné trendy. Najväčšou osobnosťou kreatívnej brandže v programe bude Guido Heffels, zakladateľ agentúry Heimat a dvorný autor reklám hobby maloobchodného reťazca Hornbach, s ktorým spolupracuje už 20 rokov.


Konferencia vzniká v spolupráci s Prague International Advertising Festival (PIAF), ktorý si tento rok pripomenie desať rokov od založenia. V rámci programu ukáže tie najlepšie nápady z uplynulých ročníkov medzinárodnej súťaže nevšedných kampaní. Počas špecializovaných popoludňajších panelov sa program zameria na nové trendy v reklame, PR a komunikácii štátnej správy, ktorej profesionalizácii sa PIAF dlhodobo venuje.


Communication Summit je stretnutie všetkých, ktorí chcú komunikáciou dosiahnuť vyššie finančné a spoločenské výsledky. Ide o prestížnu akciu spájajúcu ako zástupcov klientov – firiem a inštitúcií, tak zástupcov komunikačných dodávateľov, predovšetkým reklamných, mediálnych a PR agentúr. Konferencia ponúka stanoviská kľúčových osobností komunikačnej brandže, príspevky plné užitočných informácií, inšpirácií a energie, ako tiež príležitosť k neformálnej výmene názorov v priebehu dňa aj na afterparty.


Zdroj: Blue events

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail