Na podujatí Retail Innovations 2019 vystúpia aj viacerí uznávaní zahraniční experti
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 08. marec 2019
Podujatie s podtitulom TOTO FUNGUJE! sa uskutoční už onedlho, 4.4.2019 v Bratislave. Tak, ako aj v minulých ročníkoch, aj teraz organizátori pozvali zaujímavých odborníkov zo zahraničia.
Na podujatí, ktoré je koncentráciou skvelých nápadov, postrehov, unikátnych informácií a výbornej atmosféry vystúpia v rámci prvého bloku, ktorý bude, ako aj názov hovorí, pohľadom zahraničných expertov na aktuálne funkčné riešenia.
Pred odborné fórum vystúpi napríklad Fred Rutgers - najlepší holandský retailový blogger, obchodník telom a dušou. Narodil sa a vyrastal v maloobchode. Už vo veku 23 rokov vlastnil malý obchodný dom s 24 zamestnancami. Skúma správanie zákazníkov viac ako 25 rokov a stále v tejto iniciatíve aj pokračuje. Hlavnou otázkou je; Prečo ľudia kupujú čo a od koho?
Počas svojej kariéry mal česť pracovať s mnohými blue chip spoločnosťami ako napríklad Albert Heijn, Orange Telecom, Experian, GMS Group, Philips Consumer Products a ďalšie. Príďte si vypočuť jeho myšlienky zhrnuté do prezentácie s názvom AKO SI VYTVORIŤ SVOJU ÚSPEŠNÚ STORY – MYSLI AKO ZÁKAZNÍK PRI KAŽDOM KROKU PREDAJŇOU.
Téma prezentácie ďalšieho rečníka - Sebastiana Rennacka , Senior analytika z LZ Retailytics láka už svojim názvom: AKO LOKÁLNE KONCEPTY VYHRÁVAJÚ PROTI DISKONT LÍDROM. Viac ako 15-ročné skúsenosti s regionálnym maloobchodným odvetvím tomuto expertovi poskytujú hlboký prehľad o trhu a zároveň mu umožňujú podporovať FMCG a retailových klientov s vyváženou kombináciou strategických analýz a praktických skúseností.
Ďalším zahraničným rečníkom na podujatí Retail Innovations 2019 bude Gunter Geiler z A1 Telekom Austria. Názov jeho prezentácie znie: AKO POS ANALYTIKA ZLEPŠUJE PREDAJ A HODNOTÍ HYPOTÉZY PRE NOVÝ PREDAJNÝ KONCEPT. Günter začal svoju kariéru na CRM oddelení v A1 Telekom Austria. Po niekoľkých rokoch vedenia CRM rezidenčného tímu sa v roku 2016 preradil na oddelenie rezidenčného predaja. Ako Sales Efficiency Manager využíval nové technológie a nástroje na získanie lepších informácií o tom, čo sa stalo v POS a prečo sa to stalo, s cieľom porovnať a zlepšiť výkonnosť predaja.
Zdroj: Retail Innovations 2019