Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

KFC otvorilo svoju najväčšiu prevádzku na Slovensku a plánuje ďalšie

Pribudnúť by tak postupne malo na Slovensku 11 nových prevádzok. Tie by mali byť súčasťou obchodných centier, okrem toho pôjde aj o samostatne stojace prevádzky.

 

kfc aupark

 

„V blízkej budúcnosti zároveň plánujeme rekonštrukciu existujúcich slovenských prevádzok,“ uviedol na stretnutí s novinármi Mag. Andreas Schindl, Country manager Queensway Restaurants Slovakia. V rámci expanzie, ktorá by mala prebehnúť v najbližších 3-4 rokoch, je plánovaných podľa jeho slov aj viacero samostatných drive thru prevádzok.

Svoju vlajkovú loď otvorila spoločnosť Queensway Restaurants Slovakia s.r.o., ktorá na Slovensku prevádzkuje franchisingovým systémom sieť rýchleho občerstvenia KFC (Kentucky Fried Chicken), koncom februára v priestoroch bratislavského Auparku.


Nová veľkokapacitná prevádzku KFC pre 100 hostí, s interiérovým dizajnom podľa aktuálnych trendov, pochádza z dielne uznávaného architekta. Momentálne ide o prevádzku, ktorá sa pýši, v rámci Strednej Európy, najmodernejším dizajnom. Nováčik v sieti tohto rýchleho občerstvenia v Auparku už navyše nie je súčasťou foodcourtu, ale má veľkorysý, samostatný priestor s výhľadom na panorámu s bratislavským hradom. Prevádzka je pripravená obslúžiť denne až 500 zákazníkov. Novinkou bude aj časť vyhradená pre predaj a kávy a vybraných zákuskov.


Návštevníkov reštaurácie, ide hlavne o mladších a rýchlo žijúcich ľudí, čakajú viaceré príjemné zmeny oproti tomu, čo doteraz z KFC poznali. Nová prevádzka prináša napríklad úplne nový systém obsluhy. Zákazník si pri jednom okienku objedná a zaplatí za objednávku, jedlo si však vyzdvihne pri inom okienku. Zvýši sa tak rýchlosť a efektivita obsluhy.


„Chceme urýchliť obsluhu a zvýšiť spokojnosť našich zákazníkov, ktorí si skrátia dobu čakania v rade,“ približuje Mgr. Lucia Tóthová, marketingová manažérka Queensway Restaurants Slovakia a uvádza, že priemerná hodnota jedného nákupu je momentálne na úrovni 5 €. Ako ďalej hovorí, v pláne je aj vernostný program, ktorý je jednou z možností ako motivovať k opakovaným návštevám.


„V prípade novej prevádzky sme investovali aj do technológií, konkrétne do nových fritéz a prístrojov na shake-y,“ povedal A. Schindl. Suroviny, ktoré sú používané pochádzajú v súčasnosti najviac z Česka.


Prvá prevádzka KFC na Slovensku bola otvorená 30. septembra 2006 v Trnave. Momentálne sú na Slovensku štyri prevádzky, dve v Bratislave, jedna v Trnave a jedna v Banskej Bystrici. Sieť reštaurácií patrí pod spoločnosť Queensway Group, rodinnej firmy, ktorá sídli v Anglicku, a ktorá so značkou KFC pokrýva 3 trhy – slovenský, rakúsky a anglický.
Obľúbené v KFC sú najmä vyprážané kuracie kúsky, pripravené v špeciálnej marináde, a pikantné kuracie krídelká. Čerstvé kuracie mäso z overených zdrojov je obaľované a pripravované priamo v reštaurácii.


Poznávacím znamením KFC sú aj nezameniteľné červeno-biele kýble s podobizňou zakladateľa značky, Colonela Harlanda Sandersa. Sanders začal v roku 1930 predávať vyprážané kuracie kúsky v americkom štáte Kentucky. Pôvodne smažil kurčatá v reštaurácii, ktorá bola súčasťou čerpacej stanice. Neskôr vymyslel zmes 11 druhov byliniek a korenín, dnes známu ako Original Recipe. V roku 1952 otvoril prvú prevádzku Kentucky Fried Chicken a začal expandovať. Jeho úspech bol odmenený čestným titulom Kentucky Colonel. V súčasnosti má KFC viac ako 22 000 reštaurácií po celom svete. Ročne predá v priemere okolo 200 miliónov kuracích kúskov. Celosvetovo ponúka viac ako 400 rôznych produktov.


Zdroj a foto: KFC

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail