Alza.cz prichádza s vlastnou značkou AlzaPower

Internetový predajca Alza.cz rozširuje sortiment o vlastnú značku – zatiaľ o IT a elektro príslušenstvo. Pod názvom AlzaPower už ponúka batérie, výkonné nabíjačky alebo dátové káble, ďalšie produkty budú postupne pribúdať. Od budúceho roka firma plánuje tiež vlastnú produkciu hobby vybavenia.


S myšlienkou privátnej značky pracuje líder českého e-commerce už dlhšiu dobu – jasným príkladom je napríklad vlastný rad herných PC zostáv Alza GameBox. S AlzaPower sa teraz po novom zameria aj na oblasť energie a nabíjania v rovnomennej sekcii na webe ponúkne všetko od káblov, alkalických batérií cez power banky, redukcie USB až po zariadenia pre rýchle alebo bezdrôtové nabíjanie.


„Zákazníkom chceme prinášať spoľahlivý tovar, ktorý sami testujeme a používame. Na zahraničných veľtrhoch preto osobne vytipovávame potenciálne továrne schopné vyrobiť pre nás tie najlepšie produkty; zásadným meradlom je pritom kvalita. Vďaka vlastnému brandu môžeme ovplyvniť podobu produktu, obal, popredajný servis a konečnú cenu, a tá bude viac ako príjemná,“ približuje filozofiu novej značky obchodný riaditeľ Alza.cz Petr Bena. „Našim produktom veríme natoľko, že na ne budeme mať predĺženú záruku a u niektorých z nich (napríklad pri nabíjačkách na notebooky) dokonca záruku doživotnú.“


Prvé položky pod značkou AlzaPower sa v ponuke e-shopu objavili bez komunikácie v lete ako pilotný test zákazníckeho záujmu. Výsledky predbehli všetky očakávania: „Väčšina našich produktov má hodnotenie ďaleko prevyšujúce konkurenciu a napríklad v kategórii nabíjačiek na mobilné telefóny sme sa veľmi rýchlo dostali medzi TOP 3 napredávanejšie chargery na celom e-shope Alza.cz. Rovnaké je to aj s nabíjacími káblami typu lightning – každý tretí predaný dátový kábel aktuálne nesie značku AlzaPower,“ dodáva Jan Rajdl, produktový manažér Alza.cz


Pri dizajnovaní obalu sa firma držala zásad spoločenskej zodpovednosti – produkty k zákazníkom putujú v originálnom ekologickom a plne recyklovanom balení z pevného papiera bez plastových blistrov, chemických lepidiel a s potlačou na báze sójových bôbov, čo je v súčasnosti asi najšetrnejšie riešenie atramentovej tlače. Aj týmito drobnými detailami sa chce Alza odlíšiť – sama šetrí prírodu a zdroje a vychováva k tomu aj svojich zákazníkov.


Privátna značka bude k dispozícii vo všetkých krajinách, kde Alza pôsôbí. Na AlzaPower už čoskoro naviaže aj privátny brand hobby vybavenia. Ďalšie informácie budú oznámené počas jari budúceho roka.


Zdroj: Alza

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail