Karlovarské minerální vody sa stali dominantným distribútorom nealkoholických nápojov v strednej Európe

Český Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže udelil spoločnosti Karlovarské minerální vody (KMV) povolenie pre získanie licencie a prevzatie aktív skupiny PepsiCo v Českej republike. Obchod, oznámený v januári tohto roku, je schválený vo všetkých krajinách (Česká republika, Slovensko, Maďarsko). Spoločnosť KMV sa tak stala najväčším distribútorom nealkoholických nápojov v strednej Európe.


Karlovarské minerální vody sa stávajú so svojimi 11 výrobnými závodmi, 2 400 zamestnancami a obratom 12,5 miliardy Kč regionálnym lídrom na trhu.


„Akvizícia bude dokončená v nasledujúcich mesiacoch. Zlúčime dva tímy a dve portfóliá značiek a produktov,“ vysvetľuje Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ KMV.


Produktové portfólio nového holdingu zahŕňa všetky kategórie nealkoholických nápojov od prírodných a ochutených minerálnych vôd (napríklad Mattoni a Magnesia), sýtených nealkoholických nápojov (napríklad Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up), džúsov (Granini a Toma), ľadových čajov (napríklad Lipton, Veritea, Aquila) až po sirupy a dve značky snackov – Lay’s a Cheetos.


„Našou víziou je ponúknuť európskym spotrebiteľom kompletné portfólio lokálnych a medzinárodných značiek so zameraním na udržateľný rozvoj a zdravý životný štýl,“ dodáva A. Pasquale.


Zdroj: Karlovarské minerálni vody

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail