NAY prináša ako prvý možnosť predĺženia záruky aj po nakupe

Znamená to, že zákazník sa nemusí rozhodnúť o predĺžení záruky hneď pri nákupe, ale môže tak urobiť kedykoľvek počas trvania dvojročnej zákonnej záruky. Hoci aj deň pred jej skončením.


Zvyčajne to pri nákupe spotrebičov a elektroniky funguje tak, že ak chce zákazník zákonnú dvojročnú záruku predĺžiť, musí sa rozhodnúť pri nákupe nového spotrebiča. Inak je už neskoro a spätne to nie je možné urobiť. Novinkou, v rámci neustále sa rozširujúcej ponuky služieb spoločnosti NAY, je možnosť urobiť tento krok kedykoľvek počas plynutia záručnej doby. Zákazníci si takto môžu záruku predĺžiť o 1 až 3 roky.


„Dávame naším zákazníkom 2 roky na to, aby sa rozhodli, či im postačí záručná doba, na ktorú majú nárok zo zákona, alebo si ju chcú predĺžiť. Zároveň je na ich rozhodnutí aj to, o aký čas navyše chcú záruku predĺžiť. Bez ohľadu na to, kedy si záruku predĺžia, dodatočný čas sa začne počítať až po skončení štandardnej záruky,“ povedal Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY.


Na jej vybavenie zákazníkovi stačí doklad o zaplatení tovaru, prípadne klubová karta NAY Extra, ak ju pri nákupe použil. Ako M. Halás dodal, predĺžená záruka kryje rovnaké poruchy, ktoré vzniknú na tovare bežným používaním ako zákonná záruka a je možné ju uplatniť pri takmer každom tovare v hodnote od 49 do 3 000 €.


Zdroj: redakcia, NAY

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



seminar vybaveni prodejny 2018

 

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail