Kaufland zavádza do svojich predajní digital signage

Kaufland inovuje svoje predajne, a to zavedením digital signage, ktorý slúži na prezentovanie aktuálnych akciových ponúk a kampaní spoločností prostredníctvom obrazoviek na predajniach.

 

kaufland signage

 

Ako prvá sa s digital signage môže pochváliť bratislavská predajňa v mestskej časti Nové mesto. Ďalších 7 predajní Kaufland ju bude nasledovať onedlho. 


„S takýmto digitálnym systémom sa už zákazníci mohli stretnúť v nákupných strediskách, na staniciach, hoteloch, či na letiskách, ale pre maloobchod je jedinečný. Obrazovky umiestnené v predajniach nám umožnia flexibilnejšiu komunikáciu so zákazníkmi a upriamenie ich pozornosti na vybrané informácie ako akciové produkty či projekty spoločnosti,“ vysvetlila Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.


Kaufland prešiel v poslednom období výraznými zmenami – zavedením samoobslužných pokladní a elektronických cenoviek na oddelení ovocia a zeleniny na predajniach, či zavedením mobilnej aplikácie, v ktorej okrem aktuálnej ponuky nájdu zákazníci aj recepty, či možnosť vytvorenia si nákupného zoznamu online.


„Chceme, aby u nás zákazníci zažili bezproblémový nákup v príjemnom a modernom prostredí,“ dodala L. Langová. S obrazovkami nielen vo vonkajších priestoroch predajne, ale aj na viacerých oddeleniach, ako sú pulty, drogéria či pri pokladniach, Kaufland posúva komunikáciu so svojimi zákazníkmi na novú úroveň.


Zdroj: Kaufland

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame