Lidl sa rozhodol pre predaj „bezéčkových rožkov“

Rožok patrí najpredávanejšie slovenské potraviny, Lidl ho ako prvý obchodný reťazec ponúka odteraz úplne bez ´éčok´ a bez zmeny ceny.


Rôzne prídavné látky sa v posledných desaťročiach natoľko stali súčasťou potravinárstva, že ich prítomnosť v zložení výrobkov sa všeobecne považuje za úplne prirodzenú. Aj bežný pekárenský výrobok ako rožok obsahuje viacero emulgátorov, ľudovo nazývaných „éčka“? Lidl však v spolupráci so svojimi dodávateľmi dokázal, že sa to dá aj inak a od augusta ako prvý obchodný reťazec na Slovensku ponúka zákazníkom „bezéčkové rožky“. Túto skutočnosť potvrdili aj analýzy nezávislého akreditovaného laboratória.


Diskont oslovil s myšlienkou návratu k tradičnému spôsobu výroby najpredávanejšej potraviny na Slovensku všetkých svojich pekárenských dodávateľov. Vďaka pozitívnej odozve štyroch z nich – MPC Cessi, Senické a skalické pekárne, Turpek, Nela – sa „bezéčkový rožok“ nachádza na pultoch 72 z celkovo 132 predajní Lidl na Slovensku.


Lidl má v rámci stratégie trvalej udržateľnosti nastavených viacero cieľov súvisiacich so svojim sortimentom. Reťazec rozširuje ponuku čokolád, cukroviniek, káv, rýb a morských živočíchov z certifikovaných zdrojov. V roku 2025 nebude Lidl predávať vajcia z klietkových chovov, uvedené platí aj pre výrobky vlastných značiek diskontu obsahujúce vajcia. V spomenutom období zníži Lidl podiel pridaného cukru a soli vo výrobkoch svojich „privátiek“ o 20%. Lidl zároveň významne obmedzuje plasty vo svojich predajniach keď aktuálne už len dopredáva najtenšie igelitové tašky a plastové výrobky určené na jedno použitie. Ročná úspora plastov v tomto prípade predstavuje 160 ton.


Zdroj: Lidl

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame