Podnikatelia, chcete získať zákazníkov? Inšpirujte sa touto zmrzlinárňou

Jedinečná príležitosť pre všetkých podnikateľov! Aj tento rok sa môžu zapojiť do celoslovenskej akcie a pritiahnuť pozornosť svojich stálych, ale aj úplne nových zákazníkov. Robí tak aj Šamil Čelik z Bratislavy, ktorý podniká so zmrzlinou.

 

metro samil

 

Druhý októbrový utorok, 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Ak si podnikatelia na tento deň pripravia špeciálnu ponuku pre ľudí a prihlásia ju na webovej stránke www.denpodnikania.sk, veľkoobchod METRO ich spolu s ostatnými spropaguje, čo im v biznise môže veľmi pomôcť.


Okrem toho, ak sa poponáhľajú a prihlásia ponuku do konca augusta, môžu získať reklamu v médiách navyše len pre seba.


Zapoja sa aj zmrzlinári


Zapojiť sa chystá napríklad aj zmrzlináreň Luculus Ice Saloon, ktorá sídli v centre Bratislavy. Jej spolumajiteľ Šamil Čelik sa chce aj takto poďakovať zákazníkom, že im zmrzlinové „kopčeky“ chutia a neustále sa k nim vracajú.

 

 

Výrobu zmrzliny má Čelik v rodine, jeho dedko s ňou začal experimentovať už v roku 1954 v Chorvátsku. Keď videl, že chutí slovenským turistom, rozhodol sa otvoriť prevádzku aj na Slovensku a zveriť ju svojim synom. „A tak sa stalo, že v historickom centre hlavného mesta pôsobíme už skoro 20 rokov,“ hovorí Š. Čelik.


V súčasnosti pripravujú viac ako 200 rôznych príchutí a kombinácií. Zákazníkov sa snažia získať aj rôznymi novinkami – tento rok majú napríklad XXL kornútok, ktorý meria až 37 centimetrov. Zmrzlináreň Luculus má dokonca zákazníkov, ktorí na ich zmrzlinu chodili ešte ako malé deti a dnes tam prichádzajú so svojimi rodinami.


„Nie je ťažké prilákať ľudí, aby zmrzlinu vyskúšali. Oveľa ťažšie je osloviť ich natoľko, aby sa k nám opakovane vracali a vystáli si na zmrzlinu rad. A to nedosiahnete žiadnou senzáciou, ale len poctivou prácou a kvalitou.“


Najrýchlejší získajú bonus


Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie, v ktorom podniká. Stačí, ak sa zaregistruje na stránke www.denpodnikania.sk so svojou ponukou. Môže to byť zľava, darček či služba navyše.


Všetky ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Veľkoobchod METRO, ktorý celú akciu organizuje, ju podporí aj veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských a regionálnych médiách.


Podnikatelia sa môžu zaregistrovať do 9. októbra, no tí, ktorí sa poponáhľajú a urobia to do konca augusta, môžu vyhrať mediálnu podporu navyše. METRO vyberie 80 podnikateľov – 10 v každom kraji a konkrétne ich ponuky navyše zviditeľní. Podnikatelia, neváhajte sa prihlásiť a zapojiť do akcie Deň súkromného podnikania už dnes!


Zdroj: Metro

 

PR

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame