Slovenský Datart už patrí pod Elektrosped

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic postúpila na Slovensku do finálnej fázy. Jediným a stopercentným vlastníkom slovenského Datartu sa stala firma Elektrosped, ktorá patrí do skupiny HP Tronic a ktorá na Slovensku prevádzkuje e-shop Hej.sk.


Značka Datart samozrejme na slovenskom trhu zostáva, a navyše tu plánuje ďalšiu expanziu.
Pre zákazníkov sa teda nič nemení, e-shop datart.sk i kamenné predajne budú naďalej fungovať v tradičných farbách Datartu. Ponuka tovaru a služieb elektrošpecialistu sa tiež teraz nemení, do budúcnosti bude rozšírená. K súčasným šestnástim predajniam tak budú postupne pribúdať ďalšie. Svoju prvú slovenskú predajňu otvoril Datart v roku 1999 v Banskej Bystrici, e-shop potom v roku 2007.


"Silné zázemie skupiny HP Tronic nám umožní významne posilniť pozíciu na slovenskom trhu. Ponuku produktov vďaka tomu rozšírime, a aj naďalej budeme zákazníkom ponúkať čo najlepšie služby, vrátane Datart dopravy po celom Slovensku. Zároveň využijeme naše mnohoročné skúsenosti elektrošpecialistu. Rovnako tak budeme zlepšovať podmienky pre zamestnancov, aby sa mohli pracovne rozvíjať a zároveň udržiavať rovnováhu medzi súkromným a pracovným životom," vysvetľuje Jan Samko, marketingový riaditeľ Datartu.


Slovenský Datart bol organizačnou zložkou českého Datartu. Slovenská časť firmy tak v procese fúzie predbehla český Datart, ktorý má kompletné začlenenie do holdingu HP Tronic ešte pred sebou. Všetky záväzky a pohľadávky slovenského Datartu prešli na Elektrosped.


Celá fúzia na českom i slovenskom trhu bola vlani na jeseň schválená Úradom pre ochranu hospodárskej súťaže a Protimonopolným úradom Slovenskej republiky. Finálnym spojením holdingu HP Tronic a obchodného reťazca Datart vznikne na českom a slovenskom trhu reťazec s ročnými tržbami cez 15 miliárd českých korún so sieťou zhruba 130 elektropredajní, ktoré každý rok navštívi viac ako 22 miliónov zákazníkov.


Zdroj: Elektrosped

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame