Retail Innovations Conference: Aké hodnotenie získal druhý ročník?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 02. júl 2018
K najvýznamnejším odborným podujatiam tohto roka patril konferenčný projekt Retail Innovations Conference. Uskutočnil sa po minuloročnej premiére, v tomto roku 12. apríla. Hoci ide o pomerne nové podujatie, už od začiatku má množstvo priaznivcov.
Plná konferenčná sála bratislavského hotela Radisson Blu Carlton, až do večerných hodín, bola jasným dôkazom, že téma, ktorú organizátori pre tento rok vybrali bola viac než aktuálna. Konkrétne išlo o dve silné témy REMODELING (stratégia a praktický remodeling) a HR V RETAILE. V rámci podujatia zaznelo množstvo hodnotných postrehov, názorov a skúseností.
Organizátori podujatia, spoločnosti Median Store s.r.o. a MDI. SK, s.r.o. priniesli nedávno výsledky hodnotenia účastníkov druhého ročníka podujatia. Vysoký stupeň hodnotenia získala celková organizácia podujatia a tiež jej odborný program, či už išlo o výber tém alebo prednášajúcich. Účastníci pozitívne hodnotili zastúpenie odborného publika a celkovú atmosféru v rámci celého konferenčného dňa. Vyjadrili sa aj k viacerým záležitostiam, ktoré treba zlepšiť. Priestor na zlepšenie zúčastnení vidia napríklad v oblasti prezentácií priamo z praxe.
Na základe osobnej skúsenosti, by sa tohto podujatia v budúcnosti zúčastnilo 54,5% zúčastnených. Až 52,3% zúčastnených by odporučilo podujatie aj iným, známym z oblasti.
Kľúčoví rečníci
Retail Innovations Conference 2 privítal v tomto roku dvoch mimoriadne zaujímavých zahraničných rečníkov. Obaja boli publikom vysoko hodnotení, či už z pohľadu svojej odbornosti alebo prezentovaných informácií. Išlo o Ronny Max z USA, ktorá je priekopníčkou vysoko perspektívneho odvetvia - behaviorálnej analytiky. Zaujímavým spíkrom bol aj Martijn Van Dirks, skúsený retail dizajnér z holandského Studio MFD. Z prieskumu spokojnosti, ktorý sa týkal kľúčových rečníkov vyplynulo, že prezentácia R. Max predbehla očakávania u 38,6% účastníkov. Vysoko hodnotený, a to najvyššími známkami, bol aj M. Van Dirks. Jeho prezentácia plná inšpiratívnych myšlienok a vizuálov predbehla očakávania 34,1% účastníkov podujatia.
Konferenčné bloky
V rámci prvého bloku podujatia, ktorý niesol názov Remodeling – stratégia, koncept a teória zmien bola najvyššie hodnotená odborná prezentácia Patrície Jakešovej (U&Sluno) s názvom Štvrtá dimenzia zákazníckeho rozhodovania. Následne prednáška s názvom Storerevolution Viktora Petráša z Diebold Nixdorf.
V druhom bloku konferencie s názvom Remodeling – Skúsenosti a názory profesionálov, získala najvyššie hodnotenie prednáška s názvom IKEA NEW TOUCHPOINT Petra Tichého. Následne prezentácia Ladislava Ambrovicsa z Minit Bakery s názvom: Ako sme zvýšili hodnotu franchise siete cez remodeling.
Tretí blok konferencie, ktorý sa niesol v znamení problematiky ľudských zdrojov, privítal takisto vysoko kvalitných spíkrov, ktorý mali k danej téme pripravených množstvo zaujímavých informácií. Najvyššie hodnotenie získala prezentácia Marcela Blaščáka z dm drogerie markt, ktorej názov znel Prečo pracovať v obchode. Zaujala však aj prezentácia Miloša Hrbatého (Ozeta) Človek versus technológia – súboj titánov.
Retail Innovations Conference 2 sa mohol pýšiť silnou účasťou odborníkov z rôznych oblastí. Z hľadiska odvetví bol najviac zastúpený retail, následne oblasti development, marketing, FMCG, informačné technológie a dodávatelia.
Pripravil: dk
Zdroj: Retail Innovations Conference 2