KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Dr.Max prevezme od reťazca Tesco lekárne

Dr.Max, významný hráč na trhu lekární na Slovensku, bude vďaka úspešnej akvizícií ešte bližšie k pacientom. Spolu 11 nových lekární sa nachádza v obchodných domoch TESCO, čo znamená, že ide o lekárne typu „drugstore“.


Tie sa vyznačujú hlavne tematickým prerozdelením sortimentu a blízkym kontaktom so zákazníkmi. Otváranie nových lekární v 10 slovenských mestách je naplánované postupne od 22. júna 2018.


Súčasťou prevzatia lekární od obchodnej siete TESCO bola rekonštrukcia oficíny i zázemia lekární, tak aby spĺňali najvyššie štandardy. Cieľom takzvaného rebrandingu je zjednotenie vybavenia a vizuálnej identity lekární. Ale predovšetkým zahŕňa prispôsobenie priestorov komfortu a dostupnosti pre zákazníkov. Spoločnosť Dr.Max od roku 2014 do apríla roku 2018 investovala do vybavenia a komfortu zatiaľ 216 lekární približne 5,8 milióna € a v rekonštrukcii ďalších pokračuje.


Dr.Max sa pre pacientov snaží prinášať služby a inovácie, ktoré zlepšujú poskytovanú zdravotnú starostlivosť, zvyšujú prevenciu a informovanosť. „Akvizíciu siete lekární TESCO vnímame nielen ako obchodný úspech, ale zároveň, a to je pre nás podstatné, aj ako pridanú hodnotu pre našich klientov. Pri nových obchodných výzvach vždy myslíme a orientujeme sa na výber vhodnej lokality tak, aby sme zvýšili dostupnosť a boli bližšie k našim pacientom v poskytovaní odbornej lekárenskej starostlivosti,“ uviedol Jan Žák, generálny riaditeľ Dr.Max Slovensko.


Starostlivosť o pacientov potvrdzujú lekárne Dr.Max nielen dostupnou lokalitou a širokou ponukou, ale aj odbornými kampaňami určenými pre širokú verejnosť, ktoré pripravuje kontinuálne už od roku 2015. V tomto roku lekárne Dr.Max pripravili a realizovali štyri odborné kampane zamerané na meranie krvného tlaku, dentálnu hygienu, poradenstvo v oblasti aktívneho životného štýlu a ochrany pred slnečným žiarením. Do konca roka sú pre pacientov a návštevníkov lekární naplánované ešte ďalšie dve – prvá zameraná na prevenciu kardiovaskulárnych ochorení a druhá zase na zvýšenie povedomia o dôležitosti prevencie v oblasti diabetu II. typu. Ročne absolvuje odborno-edukačné kampane, spojené s poradenstvom a špecializovanými meraniami približne 30 tisíc návštevníkov lekární.


Súčasťou akvizície lekární siete TESCO bolo aj zamestnanie približne 80 zamestnancov v 10 slovenských mestách. „Noví zamestnanci prešli intenzívnym odborným školením pod vedením interného tímu tútorov. Vzdelávanie zodpovedných farmaceutov, farmaceutov a farmaceutických laborantov je pre nás mimoriadne dôležité a investujeme do neho potrebný čas aj finančné prostriedky,“ uviedla Zdenka Slunská, manažérka pre vzdelávanie a odborný rozvoj v lekárňach Dr.Max.


Od začiatku roka 2018 doteraz otvoril Dr.Max ďalších šesť lekární. Z toho tri boli vybudované ako nové a tri získal akvizíciou. Profesionalita, odbornosť služieb a špičkové produkty sú tak pod značkou Dr.Max aktuálne dostupné na 285 miestach po celom Slovensku.


Zdroj: Dr.Max

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk