Nestlé zvýšilo platy takmer o tretinu

Nestlé začalo so zvyšovaním platov výrobných pracovníkov ešte v roku 2017, a to na Slovensku, ale aj v Čechách. Doposiaľ boli pracovníkom vo výrobných závodoch na Slovensku zvýšené mzdy v priemere o 31 %, v ČR o 23 %.


Spoločnosť tiež investovala do svojich výrobných závodov, za posledných päť rokov to bolo viac ako 39 miliónov €. V rámci nich podporuje a ďalej rozvíja miestnu tradíciu výrobkov.


Na Slovensku vzrástli mzdy pracovníkov vo výrobnom závode Carpathia v Prievidzi, v ktorom sa vyrábajú dehydratované kulinárske výrobky. K zvýšeniu došlo aj v Čechách, kde Nestlé vlastní závod Zora v Olomouci, ktorý produkuje čokoládu, čokoládové výrobky a v závode na výrobu cukríkov Sfinx v Holešove. Zvýšenie sa týka viac ako 900 zamestnancov v oboch krajinách.


Nestlé patrí dlhodobo medzi vyhľadávaných zamestnávateľov na Slovensku i v Čechách. Nadnárodná spoločnosť so silným zázemím láka nielen absolventov, ale aj skúsených zamestnancov. Okrem každoročného pravidelného zvyšovania platov ponúka Nestlé viacero firemných benefitov, ako je napríklad príspevok na športové a voľnočasové aktivity, podpora vzdelávania či flexi dni. Spoločnosť stojí za úspešným projektom Aliancia pre mladých, ktorý už niekoľko rokov pomáha mladým ľuďom do 30 rokov nájsť svoje miesto na trhu práce.


Prievidzský závod Carpathia vyrába dehydratované polievky od roku 1959, pod značkou Maggi od roku 1994. Ročne vyprodukuje viac ako 19 000 ton polievok, bujónov a dochucovacích zmesí na prípravu jedál, z čoho približne 75 % exportuje do zahraničia.

 

Závod Zora vyrába v Olomouci čokoládu a čokoládové cukrovinky už od roku 1898. Ročná produkcia predstavuje viac ako 43 000 ton, viac ako polovica mieri za hranice Českej a Slovenskej republiky. Na domáci trh dodáva čokolády Orion, čokoládové tyčinky Margot, Kofila, Ľadové gaštany či bonboniéry Modré z neba a ďalšie desiatky tradičných cukroviniek. Výrobný závod Sfinx je súčasťou Nestlé od roku 1993, produkuje želé bonbóny z radu JOJO, osviežujúcu ovocnú ponuku BON PARI či tradičné mentolové cukrovinky a bonbóny pod značkou Hašlerky.

Takmer 50 % produkcie sa vyváža do zahraničia.

 

Zdroj: Nestlé

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame