Nestea

Nestea

Nestea

Kaufland dlhodobo zlacňuje trvanlivé druhy mlieka

Tretí májový utorok, ktorý tradične patrí Svetovému dňu mlieka, pripadá tento rok na 15. mája. A to je príležitosť pripomenúť si benefity mlieka a jeho konzumácie na zdravie človeka.


Podľa špecialistov na výživu má stále pomerne slabé zastúpenie v našej výžive. Denne pije mlieko len 43 % detí, 45 % ho pije nepravidelne a 12 % nepije mlieko vôbec. Priemerná ročná spotreba Slováka je takmer 180 kilogramov mlieka a mliečnych výrobkov, avšak odporúčaná dávka je až 220 kilogramov. 


V záujme zvýšenia spotreby mlieka sa Kaufland podieľa na viacerých aktivitách, ktoré k tomu smerujú. Či už je to podpora lokálnych dodávateľov, partnerstvo v dlhodobom projekte Adoptuj kravičku, alebo najnovšie dlhodobé zlacnenie trvanlivého mlieka.


Medzi lokálnymi dodávateľmi, ktorých produkcia je v regáloch Kauflandu, patria napríklad Poľnohospodárske družstvo Vlára Nemšová s ponukou produktov z ovčieho mlieka a výrobkov z neho, Syrmix Zázrivá s unikátnym produktom zázrivské vojky a ďalšími z ovčieho, kravského aj kozieho mlieka, Poľnohospodárske družstvo Gader s čerstvým mliekom a jogurtami, či lokálny výrobca Pavol Mandinec so svojimi syrovými niťami a korbáčikmi.


Zvýšiť spotrebu mlieka a mliečnych výrobkov má hravou formou napomôcť aj projekt Adoptuj kravičku určený deťom a kolektívom. Umožňuje fiktívnu adopciu kravy, ktorá skutočne žije na niektorej zo slovenských fariem.


„Za nákup 10 mliečnych výrobkov, napríklad aj nízkotučného, polotučného alebo plnotučného trvanlivého mlieka privátnej značky K-Classic, si môže ktokoľvek adoptovať kravu a ďalej sa o ňu formou hry starať,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa Kauflandu. Svojej kravičke môže vybrať meno, dostane jej rodný list a ďalším nákupom mliečnych výrobkov sa o ňu stará, pričom ukazovateľom spokojnosti je tzv. šťasťomer. Súčasťou kampane je deň otvorených dverí na farmách, počas ktorých môžu rodičia s deťmi svoje adoptované kravy navštíviť.


„V dnešnej dobe sa často stretávame s názormi, že mlieko nie je vhodná potravina pre človeka. Faktom však je, že obsahuje mnoho zdraviu prospešných látok, ako napríklad vitamíny A, D, skupiny B, vápnik, fosfor, mliečne bielkoviny a mliečny tuk. Zohráva tiež dôležitú úlohu pri prevencii osteoporózy, ktorá je u nás pomerne častá,“ zdôrazňuje výživová špecialistka Klaudia Ilčíková. Na pultoch predajní Kaufland preto nechýba široká ponuka čerstvých mliek od viacerých slovenských výrobcov, napríklad Tatranskej či Levickej mliekarne, a najnovšie pristúpil Kaufland v záujme zvýšenia spotreby mlieka, aj k dlhodobému zlacneniu trvanlivých mliek, vrátane privátnej značky K-Classic. 


Zdroj: Kaufland

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail