dm po piatykrát získala ocenenie Slovak Superbrands Award
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 15. marec 2018
Ocenenie udeľuje organizácia Superbrands Slovakia najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku a rozhodujú o ňom slovenskí spotrebitelia spolu s expertnou komisiou Brand Council.
Ocenenie Slovak Superbrands Award získavajú najlepšie značky a spoločnosti na základe preferencií zákazníkov a následne hodnotenia odbornej poroty už od roku 2013. Pečať kvality je tak pre firmu znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach zákazníkov, ako aj odbornej verejnosti.
Výber najlepších značiek sa uskutočnil v troch fázach. V úvodnej fáze pracovali organizátori so zoznamom všetkých u nás existujúcich značiek. V ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrovali podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Bisnode. Nasledoval prieskum verejnej mienky zabezpečovaný spoločnosťou GfK, v ktorom respondenti zúžili výber najlepších značiek. V tejto fáze vstúpili do procesu experti, členovia poroty Brand Council, ktorí vynikajú bohatými skúsenosťami v oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu. Táto komisia hodnotí značky podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie brandu, akceptácia, inovácie a prestíž. Superbrands sú značky, čo získali v danom odvetví vynikajúcu povesť. Zákazníci s týmito značkami spájajú hodnoty, aké im dávajú emočné alebo hmatateľné výhody, ktoré očakávajú a oceňujú.
Odborná porota Brand Council je srdcom Superbrands Slovenská republika. Účasť jej nezávislých členov je zárukou, že po rozsiahlej evidencii a následnej selekcii budú titulom Superbrands ocenené len skutočne najsilnejšie značky v Slovenskej republike.
Program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Program odvtedy získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.
Zdroj: redakcia