Kaufland získal prestížne ocenenie Slovak Superbrands 2018

O udelení prestížneho ocenenia Slovak Superbrands rozhodovala komisia expertov Brand Council na základe prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK.


Spoločnosť Kaufland získala toto ocenenie už štvrtý rok po sebe, čo potvrdzuje, že predstavuje absolútnu špičku medzi spoločnosťami, a je vysoko hodnotená aj v očiach slovenských spotrebiteľov.


Porota bola zložená z uznávaných odborníkov a expertov z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. Ocenené spoločnosti sa tak radia medzi elitu a predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Slovak Superbrands nielenže potvrdzuje vysokú hodnotu značky, ale aj zjednodušuje každodenné nákupné rozhodovanie zákazníkov.


„Získanie ďalšieho titulu Slovak Superbrands nás veľmi potešilo. Ocenenie si odnášame už štvrtý rok po sebe, čo je len podčiarknutím nášho úsilia prinášať zákazníkom tú najvyššiu kvalitu. Predstavuje pre nás pozitívnu spätnú väzbu a sme radi, že neustály rozvoj, kvalitu a samotnú silu značky Kaufland vnímajú pozitívne nielen naši zákazníci, ale aj odborná verejnosť,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika.


Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do centra pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program Superbrands celosvetové uznanie a dnes je rešpektovaným ocenením v 90. krajinách na piatich kontinentoch.


Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame