Tesco rozširuje ponuku mliečnych produktov vlastnej značky

S cieľom prispôsobiť sa najnovším spotrebiteľským trendom Tesco prináša nové produkty a rozširuje svoju ponuku v sortimente mliečnych výrobkov. V každej z krajín strednej Európy reťazec uvádza aktuálne vyše 200 noviniek, z ktorých viac ako polovicu tvoria produkty vlastnej značky.


„Spotrebitelia si čoraz častejšie vyberajú produkty, ktoré odrážajú zdravý životný štýl. V rámci toho menia svoje stravovacie návyky a milujú novinky,“ uvádza Petr Wágner, Tesco CE Category Buying Manager Dairy, a dodáva „Keď si zákazník kúpi jogurt, kladie si v duchu veľa otázok. Koľko cukru sa použilo pri výrobe? Obsahuje správne baktérie s pozitívnym vplyvom na črevnú mikroflóru? Koľko obsahuje bielkovín? Pri vývoji si kladieme rovnaké otázky aj my – a vďaka nim náš sortiment neustále rozširujeme a inovujeme.“


Medzi nové mliečne výrobky vlastnej značky patria prírodné jogurty s baktériami Bifidobacterium, ktoré podporujú tráviaci systém a poskytujú ochranu pred patogénmi, alebo mliečne nápoje v širokej palete príchutí (napr. lesné ovocie, jahoda) s probiotickými baktériami l. paracasei, ktoré pomáhajú predchádzať problémom tráviaceho systému.
Pre labužníkov prináša Tesco jogurt so zmesou cereálií a ovocia, napr. čučoriedok a jahôd. Pre zákazníkov, ktorí dbajú o svoju váhu, je ideálny jogurtový nápoj so zníženým obsahom tuku (0,1 %) s rozmanitými príchuťami, napríklad citrón, limetka, višňa alebo čučoriedky.


Tesco do ponuky zaradilo aj úplnú novinku – jogurtové nápoje s vysokým obsahom bielkovín. Na svoje si prídu aj milovníci syrov, ktorí sa môžu tešiť na taliansky parmezán, kozie syry alebo jadel.


Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



seminar vybaveni prodejny 2018

 

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail