Tesco rozširuje sortiment „Perfectly Imperfect“

Spoločnosť Tesco sa zaviazala bojovať proti plytvaniu potravinami. Jedným z projektov, ktorým spoločnosť tento zámer podporuje aj na Slovensku, je darcovstvo potravín. Rovnako zmysluplným projektom je rozširujúca sa ponuka sortimentu ovocia a zeleniny s označením „Perfectly Imperfect“.


Boj proti plytvaniu potravinami je pre Tesco jedným z kľúčových pilierov spoločenskej zodpovednosti. Jedným z projektov, ktorým túto snahu Tesco úspešne podporuje v celej strednej Európe, je od minulého roka aj nový rad „Perfectly Imperfect“ (Dokonale nedokonalé) – ovocie a zelenina dokonalej chuti a kvality, ktorá síce nespĺňa všetky estetické kritériá, no produkty sú kvalitné, chutné a výživné.


„Za minulý rok Tesco predalo v celej strednej Európe 8 000 ton ovocia a zeleniny s označením ,Perfectly Imperfect‘. Na Slovensku sa predalo 450 ton ,Dokonale nedokonalých‘ produktov. Zákazníci majú záujem najmä o mrkvu, jablká a zemiaky, ktoré sú dostupné v 65 obchodoch Tesco,“ uviedla PR manažérka spoločnosti Tesco na Slovensku Lucia Poláčeková.


Sortiment s označením „Perfectly Imperfect“ Tesco pre veľký záujem zákazníkov rozširuje. Od januára tohto roku môžu zákazníci vo všetkých hypermarketoch okrem mrkvy, jabĺk a zemiakov, nájsť aj ,,Dokonale nedokonalú“ repu, avokádo, papriku, uhorku, hrušky, zázvor či cesnak.


„Týmto projektom sa Tesco snaží nielen bojovať proti plytvaniu potravinami, ale aj pomáhať dodávateľom obmedziť množstvo znehodnotených potravín, ktoré síce spĺňajú kvalitatívne kritériá na konzumáciu, no nepatria tvarovo k dokonalým produktom. Sortiment „Perfectly Imperfect“ plánujeme rozšíriť aj do našich expresov a časť sortimentu je dostupná aj prostredníctvom on-line služby Tesco Online nákupy,“ dodala L. Poláčeková.

 

Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



seminar vybaveni prodejny 2018

 

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail