Indulona má nového vlastníka

Ikonická značka Indulona je dlhoročnou jednotkou v predajoch krémov na ruky na Slovensku aj v ČR a v tomto roku oslavuje svoje 70. výročie. V týchto dňoch bolo dokončené jej prevzatie skupinou Sarantis, ktorá vyrába kozmetiku a výrobky pre domácnosti.


Sarantis odkúpil od spoločnosti Saneca Pharmaceuticals, a.s. 100-percentný podiel slovenskej spoločnosti Saneca Trade a jej českej pobočky. Hodnota transakcie je 8,5 milióna €.


Pre spoločnosť Saneca Pharmaceuticals, a.s. je transakcia úspešným zavŕšením investície do re-launchu značky Indulona, výrazného rozšírenia portfólia produktov pod touto značkou, vstupu do nových kozmetických kategórií a vybudovania vlastného predajného tímu, vďaka ktorému bolo možné efektívnejšie riadiť komunikáciu smerom k zákazníkom.


Súčasťou transakcie je zachovanie výroby súčasného portfólia produktov pod značkou Indulona vo výrobnom závode spoločnosti Saneca v Hlohovci. Pre zákazníkov to znamená dodržanie výrobných postupov a kvality, ktorá je pre klientov kľúčová a je jedným z dôvodov vysoko pozitívnych hodnotení zo strany zákazníkov a významného trhového podielu značky Indulona predovšetkým v sektore krémov na ruky. V tejto súvislosti stojí za zmienku dlhodobo pripravovaná stratégia vstupu na detský kozmetický trh - vlajková loď značky Indulona uspela v prísnych atestoch. Indulonu Original odporúča až 95 % slovenských a českých dermatológov a je potvrdené, že je vhodná aj na najcitlivejšiu, detskú pokožku. Krém sa navyše zaradil medzi 2 % najkvalitnejších krémov, ktoré akreditované laboratórium vo Francúzsku testovalo.


„Spoločnosť Sarantis vnímame ako strategického partnera, ktorý úspešne nadviaže na 70 - ročnú históriu značky Indulona a má potenciál na rozšírenie jej záberu nielen z pohľadu nových geografických trhov, ale aj nových produktov, ktoré boli pripravované,“ uvádza Boris Kostík, člen predstavenstva Saneca Pharmaceuticals.

 

Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail