KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

METRO Group & Techstars vyberajú inovátorov pre multikanálový predaj

Na základe minuloročného úspešného ročníku sa aj tento rok môžu start-upy zo Slovenska prihlásiť do projektu METRO Retail Accelerator v spolupráci s Techstars. Desať najlepších získa príležitosť zapojiť sa do trojmesačného akceleračného programu v Berlíne.


Skupine start-upov sa bude venovať viac ako 100 mentorov z celého sveta. Spoločne spracujú biznis modely a otestujú technické riešenia, navyše môžu získať investíciu až 120 000 euro. Start-upy sa môžu prihlásiť až do 2. februára 2018 na stránke www.metroaccelerator.com.


Druhé kolo Retail Accelerator začne v Berlíne 21. apríla 2018. Start-upy ponúkajúce riešenia pre nezávislých maloobchodníkov, ktorí sú dôležitým zákazníckym segmentom METRO Cash & Carry, získajú príležitosť sa ďalej rozvíjať počas intenzívneho trojmesačného programu. V polovici júla potom v rámci dvoch dní odprezentujú svoje riešenia profesionálnym investorom v Londýne a Mníchove.


„Tešíme sa na start-upy pripravené postaviť sa najväčším výzvam, ktorým čelí európsky retail. Uvítame prelomové riešenia pre všetky oblasti,“ uvádza Jag Singh, ktorý nedávno prevzal pozíciu generálneho riaditeľa Retail Acceleratoru. J. Singh je skúseným podnikateľom, ako investor vstúpil do 70 technologických start-upov po celom svete. Že je Berlín tým pravým domovom pre Accelerator a metropolou nemeckých start-upov, potvrdzuje aj rozhodnutie trojice start-upov z minulého kola – Sensefinity z Portugalska, IamBot z Poľska a JustSnap z Turecka – presunúť svoje sídla práve sem.

 

Všetky start-upy z prvého kola programu, ktoré skončilo 5. septembra 2017, zaznamenali dramatický nárast. „Sensei, start-up vyvíjajúci retailové hodnotenia a analýzy na základe videozáznamu pohybu po ploche, už získal potrebný základný kapitál,“ hovorí Andreas Wuerfel, riaditeľ pre Komunitu globálnych inovácií v spoločnosti METRO a dopĺňa: „JustSnap, komplexné riešenie pre FMCG značky zamerajúci sa na riadenie ich kampaní, sa spojil s P&G. Vďaka tejto platforme spoločne riadia multibrandovú kampaň. Start-upom Oriient a KptnCook bežia pilotné projekty v Nemecku. Oriient spolupracuje s METRO Cash & Carry a KptnCook s Realom.“


Už 21. apríla začnú vybrané start-upy pracovať v Berlíne. Počas troch mesiacov budú spolupracovať s viac ako 100 mentormi z celého sveta, aby vyladili svoje obchodné modely a hľadali, ako posilniť celý ekosystém retailu.
V rámci METRO Accelerator v spolupráci Techstars pomáha METRO a Techstars v dvoch programoch start-upov z celého sveta rozvíjať ich digitálne riešenia. Prvý z programov sa zameriava na riešenia pre hotely, reštaurácie a catering, druhý podporuje maloobchod. V rámci trojmesačného programu, ktorý prebehne v Berlíne, budú desiatim vybraným začínajúcim firmám pomáhať skúsení mentori a experti. Spoločne sa zamerajú na rozvoj ich podnikania s ohľadom na zákazníkov a investorov.


METRO Accelerator powered by Techstars vznikol v roku 2015 a od tej doby ponúka svoj unikátny podporný program.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk