KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Otvára sa okrúhly 500. Môj obchod v Belej nad Cirochou

Aliancia Môj obchod prijala do svojich radov už 500. člena. Je to dôkaz toho, že zákazníci a majitelia maloobchodných prevádzok s potravinami a zmiešaným tovarom oceňujú výhody, ktoré Môj obchod ponúka.


Táto sieť predajní sa po celom Slovensku rapídne rozrastá – partnerstvo s okrúhlym číslom 500 aktuálne uzavrel Peter Gnip, ktorý vedie prevádzku Dobrý gazda v Belej nad Cirochou (okres Snina).


Silným partnerom aliancie Môj obchod je veľkoobchod METRO. Na túto spoluprácu sa Peter Gnip zodpovedne pripravuje a teší. „Do aliancie Môj obchod sme sa rozhodli vstúpiť, pretože spoločnosť METRO podporuje rast maloobchodu a tvorbu menších predajní, ktoré boli v poslednom čase na ústupe. Momentálny vývoj na trhu si však žiada vytváranie maloobchodných predajní s jednotným zastúpením, ktoré dokážu konkurovať veľkým obchodným reťazcom a nadnárodným spoločnostiam,“ uvádza majiteľ 500. prevádzky Môj obchod.


Hlavnou výhodou tohto partnerstva by podľa neho malo byť hlavne to, že malé predajne dokážu konkurovať cenou veľkým spoločnostiam. Okrem toho členovia aliancie Môj obchod získavajú ďalšie benefity v podobe pomoci pri zmene značky a vytvorenia nového dizajnu predajne, zabezpečenia legislatívnej a marketingovej podpory či poradenstva pri zostavovaní sortimentu. Neodmysliteľnou súčasťou je praktické interiérové vybavenie predajne, pracovné oblečenie pre zamestnancov, ale aj organizovanie pravidelných letákových akcií.


Zákazníci tu zas okrem šírky sortimentu nájdu osobný až rodinný prístup zo strany majiteľov prevádzok Môj obchod. Ten sa odvíja od faktu, že ich životným poslaním je byť vždy po ruke svojim zákazníkom, ktorých dokonale poznajú, tým pádom im neponúkajú len tovar. Denno-denne pre nich vyberajú to najlepšie s dôrazom na čerstvosť, kvalitu, ale aj lokálne produkty.


Takým je aj Peter Gnip, ktorý v maloobchode pôsobí už od roku 1992. „Vtedy som ukončil štúdium a následné roky som pracoval iba v maloobchode pre rôzne spoločnosti.“ Už rok vedie malú rodinnú firmu - mäsiarstvo Dobrý Gazda, kde 50 % ponúkaného tovaru sú ich vlastné výrobky vyrábané podľa originálnych receptúr, tradičným spôsobom, bez prídavku chemických konzervantov. Tým, že vstúpil do aliancie Môj obchod, svoju predajňu rozširuje aj o malú a modernú predajňu s potravinami.


„Aliancia Môj obchod zaznamenáva v poslednej dobe rastúci trend, čo svedčí o tom, že majitelia predajní dokážu oceniť výhody, ktoré im toto členstvo prináša,“ reaguje Elena Hrdá, marketingový špecialista spoločnosti METRO Cash & Carry, ktorá je partnerom aliancie Môj obchod.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk