volba spotrebitela 450x1017 left

V Avione otvára novú predajňu Kaufland

Po takmer roku bude mať najväčšie nákupné centrum na Slovensku Avion v Bratislave plnohodnotný hypermarket. Návštevníci centra budú môcť už na jeseň tohto roka nakupovať v novej predajni obchodného reťazca Kaufland v najmodernejšom šate.


Predajňa ponúkne voľnejší pohyb po predajnej ploche či urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniciam a malým nákupným košíkom. Pri príležitosti otvorenia budú na zákazníkov pri nákupe čakať rôzne malé prekvapenia a, samozrejme, veľký výber produktov za akciové ceny.


„Spoločnosť Kaufland svoju prvú predajňu v nákupnom centre otvorila v roku 2004 v OC Galéria v Košiciach, takže tento koncept predajní v nákupných centrách je nám tiež blízky. Keďže chceme byť neustále bližšie k našim zákazníkom a spádová oblasť v tejto časti Bratislavy je pre nás atraktívna, rozhodnutie o zriadení našej prevádzky v nákupnom centre Avion bolo jednoznačné. Naši zákazníci u nás nájdu ponuku vždy čerstvého a kvalitného sortimentu. Navyše, vďaka neustálym inováciám, ktoré prinášame, zažijú zákazníci pri nakupovaní ozajstnú pohodu,“ hovorí Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika, v.o.s.


Zákazníkom bude k dispozícii predajná plocha s rozlohou takmer 4 000 m2. Vďaka novej prevádzke vznikne predbežne cca 150 nových pracovných miest.


„Sme veľmi radi, že sa spoločnosť Kaufland rozhodla umiestniť svoju prevádzku do priestorov nášho obchodného centra. Získali sme silného partnera, ktorý svojím širokým sortimentom ponúka zákazníkom všetko, čo potrebujú. Vďaka tomu si naši návštevníci budú vedieť vybaviť všetky svoje nákupy do domácnosti pod jednou strechou,“ uvádza Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku Avion v Bratislave.


Nákupný priestor ponúka hneď niekoľko noviniek, ktoré spoločnosť Kaufland postupne zavádza v rámci novej koncepcie svojich prevádzok. Zákazník sa hneď po príchode ocitne v rozľahlom oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň, ktorá je súčasťou každodenných nákupov, sa bude nachádzať hneď za týmto oddelením a k nim pribudne taktiež regál s tovarom na malý rýchly nákup. Mrazený tovar bude umiestnený priamo pri pokladniach. Už automatikou sa stáva priestor bez stredovej regálovej steny, takže zákazníci budú môcť chodiť krížom cez celú predajňu.


Pre lepšiu orientáciu zákazníka a priehľadnosť predajne budú jednotlivé oddelenia od seba farebne odlíšené a označené veľkými 3D nadpismi. Nájdete tam veľké obslužné pulty, pult s voľnou hydinou a ďalším mäsom či pult s chladenými čerstvými rybami. Zákazníci budú mať pre lepší komfort k dispozícii malé nákupné košíky a 12 samoobslužných pokladní. Vďaka tejto novej koncepcii sa nákup v Kauflande stane jednoduchším, intuitívnejším a otázkou pár minút.

 

Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail