Melón „prevalcoval“ ananás
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 14. august 2017
Verejnosť v spotrebiteľskom referende rozhodla o novej príchuti Mirindy. Spotrebitelia vybrali, ktorá z dvoch nových príchutí zostane i naďalej na pultoch slovenských a českých obchodov.
Z viac než 34 000 hlasujúcich dala väčšina (68 % verzus 32 %) prednosť melónovej príchuti pred ananásom. Víťazná melónová Mirinda bude mať v rámci záverečnej fáze kampane v priebehu septembra podporu v on-line prostredí.
V kampani vystupovali obaja influenceri v roli superhrdinov Smelouna a Ananaselyn, ktorí „bojujú“ za svoju príchuť. Pomocou série zábavných videí presviedčali nielen svojich fanúšikov, aby svojim hlasom podporili nedávno uvedenú Mirindu s ananásovou alebo melónovou príchuťou. Samotná voľba o tom, ktorá z príchutí zostane na trhu, potom prebiehala v období približne dvoch mesiacov na webových stránkach nápoja.
Kampaň bola zameraná primárne na teenagerov, cieľom však bolo osloviť i ľudí o takmer jednu generáciu starších. Komunikácia prebiehala v digitálnom prostredí, predovšetkým na sociálnych sieťach Mirindy a osobných kanáloch ambasádorov príchutí Evelyn a Smusy.
Mirinda s ananásovou príchuťou tak po dopredaní zvyšných kusov zo slovenských a českých obchodov zmizne. Melón naopak rozšíri aktuálne portfólio príchutí Mirindy, ktoré na domácom trhu tvorí pomaranč a hruška. „Vzhľadom k úspešnosti tohtoročnej kampane uvažujeme, že by sme v budúcnosti podobnú formu predstavenia nových príchutí mohli zopakovať,“ doplnil Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.
Zdroj: redakcia