Konferencia Brand Management 2017: Späť na značky!

Ekonomika síce rastie, ale veľmi často panuje pocit, že sme stratili jasný smer a zmysel nášho počínania. Firmy a ich ľudia pôsobia často dezorientovane, utápajú sa v nepodstatných detailoch a interných problémoch.


Veľmi rozšírené je aj presvedčenie, že spásou a cestou dopredu sú digitálne nástroje – predsa je tak jednoduché podľahnúť nadšeniu z ulovených „lajkov“ a preklikov vo vyhľadávačoch. Tieto „digitálne vitamíny“ môžu krátkodobo nabudiť k rýchlejšiemu tempu, avšak smer nášmu behu nedávajú.


Organizátori konferencie Brand Management 2017 z Blue Events sú presvedčení, že nastal čas hľadať pre firmy skutočne „zdravý životný štýl“. Ten by mal byť založený na jasnej filozofii, podnikania, konzumácii kvalitných „surovín“ (motivovaných spolupracovníkov a dôveryhodných dodávateľov) a pravidelnom firemnom telocviku – profesionálnom managemente a procesoch. Zásadnou súčasťou tejto ozdravnej kúry je potom aj brand management. Aj z tohto dôvodu pripravujú tohtoročné stretnutie špičkových marketérov s hlavným mottom: Späť na značky!


Kľúčovým rečníkom podujatia bude Rita Clifton, marketingová osobnsoť, ktorú Financial Times označil za guru značiek a ktorá pomáha na čele spoločnosti BrandCap posilňovať značky ako BBC, British Airways, Hilton, HSBC, IKEA, Jaguar, Nestlé, Novartis alebo Samsung. Na podujatí bude hovoriť o tom, prečo sa vyplatí presadiť značku ako základný princíp firemnej organizácie. Spolu s Ritou ma konferencii vystúpia špičkoví českí marketéri, reprezentujúci okrem iného aj obchodníkov, výrobcov potravín a ďalšieho spotrebného tovaru.


V minulom roku sa podujatia Brand Management zúčastnilo rekordných 400 marketérov. V tomto roku sa podujatie uskutoční 20.9.2017 v Slovanskom dome v Prahe.

 

Zdroj: Blue Events