KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Retail Summit 2017 sa zameria na obchod bez hraníc

Budúcoročný Retail Summit sa bude venovať horúcej téme, ako obchodovať na trhu, kde vďaka novým digitálnym technológiám a globalizácii miznú hranice. Uskutoční sa v dňoch 30.1.-1.2.2017 v Clarion Congress Hotel Praha.


Očakáva sa, že na summite sa opäť zúčastní viac než tisícka českých aj zahraničných obchodníkov a ich dodávateľov. Kapacita konferenčného centra by mala byť zaplnená do posledného miesta. Nezabudnite si preto poznačiť termín do svojho diára, prípadne využiť možnosť registrácie za výhodných podmienok už teraz.

 

Najväčšie stretnutie obchodníkov a ich kľúčových partnerov v strednej Európe vstupuje do svojho 23. ročníka. Retail Summit 2017 nadviaže na predchádzajúce úspešné ročníky, na ktorých sa za posledné roky zúčastnilo vždy viac než tisíc obchodníkov, dodávatelia, politici, experti a odborní novinári. Summit sa uskutoční na tradičnom mieste a v obvyklom termíne na prelome januára a februára.

 

Hlavné plenárne rokovanie vo veľkej kongresovej sále a slávnostný večer s udeľovaním cien MasterCard Obchodník roka sa uskutoční 31.1.2017. Séria špecializovaných konferencií a panelových diskusií je pripravená na 1.2.2017. Get-together party, CEO dinner a komerčné workshopy prebehnú v predvečer summitu, 30.1.2017.

 

Kľúčová téma Retail Summitu 2017: „ ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ sa bude intenzívne zaoberať tým, ako obchodovať na trhu, kde vďaka novým digitálnym technológiám a globalizácii miznú hranice a objavujú sa nové príležitosti a hrozby. Hlavná pozornosť bude venovaná tomu, že ľudia sa nedelia na analógových a digitálnych, existuje len „jeden človek - jeden zákazník“. Ten chce komunikovať a nakupovať s využitím všetkých možností, ktoré mu ponúka moderná digitálna doba. Pritom ale nie je pripravený zahodiť všetko dobré, tradičné. Miznú tiež hranice medzi kamenným a internetovým obchodom, zákazníci ich nechcú. Budúcnosťou je „jeden obchod“ obsluhujúci zákazníkov so znalosťami ich potrieb v danej nákupnej situácii, vo všetkých predajných kanáloch.

 

Pozornosť však bude na podujatí venovaná aj ďalším hraniciam, ktoré musia zmiznúť, pokiaľ sa má úspešne obchodovať. Výrobcovia a obchodníci tvoria „jeden trh“, obsluhujú jedného spoločného zákazníka, čo prirodzene vyžaduje ich spoluprácu. Sme súčasťou jednotného trhu EU, ktorý prináša množstvo príležitostí. EU navyše buduje jednotný digitálny trh a otvára tak nové možnosti pre výrobu, obchod a najmä spotrebiteľov. Česko rovnako aj Slovensko sú súčasťou „jedného sveta“- jedného spoločného ekosystému. Je to nielen hrozba, ktorej sa každý obáva viac než je treba. Je to však predovšetkým záväzok a obrovská príležitosť pre rozvoj obchodu.

 

Detailný program Retail Summitu 2017 sa aktuálne pripravuje, organizátori dokonca ponúkajú príležitosť zúčastniť sa jeho tvorby. Aktuálne je tiež otvorená možnosť registrácie, pre prvých 100 záujemcov za výrazne zvýhodnené ceny.
Retail Summit 2017 je pripravovaný Zväzom obchodu a cestovného ruchu ČR, VŠE Praha a spoločnosťou Blue Events. Nadväzuje na predchádzajúcich 22. ročníkov tradičnej konferencii o rozvoji obchodu. Koná sa vďaka podpore množstva prestížnych firiem a inštitúcií, pričom najväčšiu podporu poskytujú MasterCard, Kofola, Plzeňský Prazdroj, aktuálne aj spoločnosti BEL Sýry, Deloitte, GS1 či TCC.

 

Zdroj: Blue Events

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk