Retail in Detail 2016/Omnichannel: Šanca pre ďalší rozvoj obchodu
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 27. jún 2016
Ďalšia špecializovaná konferencia pre obchodníkov z rady Retail in Detail sa zameria na diskusiu týkajúcu sa šancí a rizík spojených s rozvojom omnichannel retailu.
Zverejnený program zahŕňa analýzy, vízie a stratégie omnichannelu, best practices obchodníkov s rýchloobrátkovým tovarom aj nepotravinárskym sortimentom a veľkú panelovú diskusiu „omni“ nadšencov aj realistov z oblasti obchodu a výroby.
Stále viac obchodníkov a ich dodávateľov zastáva názor, že omnichannel je veľká príležitosť na rozvoj kamenného aj internetového obchodu. Potvrdil to napokon nedávno aj Doug McMillon, šéf Walmartu, najväčšej obchodnej firmy sveta. „Veríme, že víťazní maloobchodníci budú tí, ktorí dokážu spojiť to najlepšie zo sveta off-line, s tým najlepším zo sveta on-line, v záujme zákazníkov, ak chcú títo nakupovať akokoľvek,“ uvádza D. McMillon.
Snaha uspokojiť svojich zákazníkov súčasne v tradičných a súčasne aj prostredníctvom nových digitálnych kanálov ale predstavuje aj masívne riziko. To hrozí nielen vtedy, pokiaľ firma „zaspí“, ale tiež v situácii, kedy vyrazí bez dôkladnej prípravy. Devastujúce následky nezdareného pokusu jedného z najväčších fast-food reťazcov v Česku o rozšírenie predaja formou donášky zákazníkom zadarmo možno aktuálne sledovať v priamom prenose...Zrejme nikto nepochybuje, že digitálne kanály sa môžu v sekunde zmeniť z novej nádejnej distribučnej cesty na médium, cez ktoré sa späť od zákazníkov rýchle šíri lavína reakcií, ktoré sa výstižne označujú ako shit-storm.
Konferencia Retail in Detail/Omnichannel ponúka všetkým záujemcom možnosť podobných chýb sa vyvarovať, možnosť poučiť sa z úspechov a kľúčových chýb hráčov, ktorí už obsluhujú svojich zákazníkov vo viacerých kanáloch. Konferencia sa uskutoční 31.8.2016 v Grand Majestic Plaza hotel v centre Prahy. Predaj vstupeniek je už zahájený.
Program konferencie je štrukturovaný do troch blokov. V úvode vystúpi Petr Bena, ktorý problematiku dôverne pozná, ako z pohľadu úspešného obchodníka (Alza), tak aj veľkého medzinárodného dodávateľa. Nasledovať bude séria prezentácií, obsahujúcich analýzy, vízie a stratégie omnichannelu od expertov z firiem Acomware, MasterCard a EY.
Druhý programový blok je rezervovaný pre predstavenie best practices úspešných obchodníkov s rôznymi kategóriami tovarov (Marks & Spencer, TESCO, Makro, Martinus, Pet Center). V záverečnej veľkej panelovej diskusii dôjde zrejme k zaujímavej výmene názorov medzi tými, ktorí patria medzi nadšených priaznivcov omnichannelu ako jednoznačnej budúcnosti obchodu, so skupinou realistov, ktorí sa skôr naďalej spoliehajú na rozvoj biznisu v jednom osvedčenom kanáli. V diskusii sa o svoje názory a skúsenosti podelia Vojtěch Bukač (Unilever), David Kolář (Hornbach), Zuzana Kubišová (Brandbank), Martin Rozhoň (Vivantis), Jakub Šulta (kosik.cz) a Peter Varmuža (Yeme).
Zdroj: Blue Events
.