volba spotrebitela 450x1017 left

Ako sa zorientovať v džungli internetového marketingu?

Efektívnym riešeniam, ktoré firmám zarobia peniaze pomocou internetu sa bude venovať ďalší diel série Primetime for... Internet Jungle. Špecializovaná konferencia, ktorá je integrálnou súčasťou portfólia spoločnosti Blue Events predstaví marketingovým riaditeľom a manažérom novinky internetovej džungle. Zrozumiteľne a s dôrazom na prínos jednotlivých nástrojov pre marketingovú stratégiu.


Až 16 prezentácií alebo stratégií, sociálne siete, výkonnostná reklama aj obsah pre marketingových decisions makerov.
Prvý programový blok konferencie, ktorá sa uskutoční 1.6.2016 v Národnej technickej knižnici v Prahe, otvorí Peter Viktora, Partner v Deloitte Digital, ktorý z pohľadu skúseného konzultanta v oblasti managementu predstaví, ako premeniť online fungovanie na zisk. S poznatkami a so skúsenosťami z integrácie digitálnych inovácií do ekosystému firmy účastníkov podujatia zoznámi Martin Brixí, manažér digitálneho marketingu v spoločnosti Tchibo. Tejto spoločnosti sa dlhodobo vo svojej marketingovej komunikácii darí kombinovať kreativitu s call to action a angažovať zákazníkov. Jan Podzimek, CEO digitálnej agentúry Pria ukáže, ako relevantne poňať digital first v brandových kampaniach. Tému Ako na branding v online prostredí zasa na konferencii odprezentuje Roman Zámečník, šéf kreativity v agenture Digital Brain, ktorá sa na prestížnom reklamnom festivale v Cannes prebojovala medzi svetovú špičku.

 

Časť venovaná sociálnym sieťam bude zameraná na premenu „lajkov a followerov“ na zákazníkov a predaje. Petr Jelínek, riaditeľ pražskej pobočky Business Factory účastníkom podujatia ukáže, ako najväčšiu sociálnu sieť sveta – Facebook využiť pre podporu stanovených biznisových cieľov. Na podporu predaja v prostredí Facebooku sa podrobne zameria Vladimír Rejlek, Digital Director v agentúre Wunderman. V prípadovej štúdii spoločnosti Fischer Groupu ukáže, ako firma efektívne využíva Facebook nielen na podporu značky a zlepšenie zákazníckej skúsenosti, ale tiež ako médium, ktoré nepriamo, alebo priamo generuje objednávky. Tandem Jakub Vostatek (Vodafone) a Michal Mika (McCANN Prague) stojí za kampaňou, ktorou telefónny operátor úspešne cieli na mladú generáciu. Na konferencii Internet Jungle predstaví jej zaujímavé ingrediencie.

 

Výkonnostnej reklame bude zasvätená tretia programová časť podujatia. Novinky a aktuálne trendy v internetovej reklame a plánovanie pokryjú v dvoch prezentáciách experti: František Štrupl a Jiří Vítek. F. Štrupl z pozície Retail Industry Manager v Google ponúkne pohľad poskytovateľa jednej z najväčších reklamných sietí. J. Vítek, CEO, Mindshare zasa zastúpi stanovisko poprednej českej mediálnej agentúry, ktorá má s komunikačným plánovaním bohaté skúsenosti. Horúce novinky v programovej reklame ďalej predstaví Stanislav Mottl, manažér programatického obchodu s reklamným priestorom v R2B2.cz. Na príklade e-commercového predaja voľno časového oblečenia ukáže Peter Bárta, konateľ Skate-Praha.cz a Jiří Maiee, Head of Client Services, VIVmail.cz, ako v praxi automatizovať e-mailové kampane. V bloku nebude chýbať ani stále objavovanejší afiiliate marketing. Tento nástroj, ktorý je v zahraničí celkom bežný, u nás len hľadá svoje miesto v komunikačno – obchodných mixoch. O tom, ako vďaka affiliate zvýšiť predaja príde na konferenciu hovoriť Michal Hanáček, CEO, Pilulka.cz.

 

Záverečný blok tohto vysoko odborného podujatia sa ponesie v znamení dobrého obsahu a jeho riadenou distribúciou rôznymi kanálmi. Lukáš Burda, Head od Digital v Českej sporiteni v prezentácii o digital storytellingu predstaví, ako popredná banka, ktorá obsluhuje viac než 5 miliónov klientov, komunikuje príbehy v online svete. Praktické skúsenosti s premenou zákazníkov na brand ambasádorov odprezentuje Vít Novák, Operations Manager CR&SK v trnd. Má zmysel do kampane zapojiť influencerov? Na túto otázku odpovie Tomáš Votruba, spoluzakladateľ firmy Hastag5, ktorá sa špecializuje na prepojovanie značiek s tými, ktoré v internetovej džungli pozorne sledujú tisíce potencionálnych zákazníkov.

 

Zdroj: redakcia