KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Tesco spúšťa v strednej Európe nový komunitný program

Program je zameraný na podporu lokálnych aktivít neziskových organizácií, ktoré budú prospešné pre miestne komunity po celom Slovensku.


Neziskové organizácie budú môcť prihlasovať svoje projekty a stať sa tak súčasťou tohto projektu. Komunitný program dáva zákazníkom spoločnosti Tesco príležitosť rozhodnúť prostredníctvom hlasovania priamo v predajni, ktorý charitatívny projekt podporia vo svojej komunite. Tesco na Slovensku podporí 77 víťazných charitatívnych organizácií. Každá z týchto organizácií dostane 1 300€ na realizáciu svojich projektov. Organizátorom programu je spoločnosť Tesco Stores SR, spoluorganizátorom Nadácia Tesco a partnerom je Nadácia Pontis.

 

Komunitný program „Vy rozhodujete, my pomáhame“ je prvým v strednej Európe, ktorý umožní priamo zákazníkom zvoliť z troch rozdielnych projektov ten, ktorý priaznivo ovplyvní život ľudí v lokalite a dostane grant od Tesca. Všetky potrebné a podrobné informácie o „Vy rozhodujete, my pomáhame“ môžu zákazníci nájsť na stránke www.tesco.sk/pomahame. Zákazníci spoločnosti Tesco a aj kolegovia sa môžu podeliť o informácie o programe s neziskovými organizáciami vo svojej lokalite. V období od 7. marca do 3. apríla 2016 majú lokálne charitatívne organizácie príležitosť prihlasovať svoje projekty. Po uzávierke prihlášok grantová komisia vyberie zo všetkých prihlásených projektov tri najlepšie pre každý región, ktoré postúpia do hlasovania, v ktorom už budú rozhodovať zákazníci v predajniach Tesco na Slovensku. Hlasovanie vo všetkých predajniach bude zahájené v máji, prostredníctvom žetónov (jeden žetón za každý nákup v Tescu). V obchodoch budú umiestnené hlasovacie zariadenia, na ktorých bude informácia o vybraných projektoch, aby sa zákazníci mohli rozhodnúť, ktorý z nich podporia. “To, čo treba na tomto programe vyzdvihnúť je príležitosť pre našich zákazníkov rozhodnúť, kde v ich lokalite poskytneme našu pomoc, čím im chceme jasne ukázať, že vkladáme srdce do všetkého, čo robíme a pokladáme ich za našich partnerov. Spolu s našimi zákazníkmi môžeme takto zažiť radosť zmeniť niečí príbeh“, hovorí David Morris, riaditeľ Tesco pre strednú Európu.

 

Program bol v minulom roku úspešne odštartovaný v Českej republike, kde sa do neho zapojilo viac než 400 neziskových a príspevkových organizácií. Po úspechu projektu sa spoločnosť Tesco rozhodla, že projekt rozšíri do ďalších krajín strednej Európy, kde pôsobí - na Slovensko, do Poľska a Maďarska. Takto dostali neziskové a charitatívne organizácie na Slovensku možnosť zapojiť sa do programu, ktorý im pomôže získať finančnú pomoc a realizovať ich projekty. Tesco chce podporiť tie, ktoré sa týkajú miestnych komunít a zákazníkov. Projekty sa môžu zamerať na revitalizáciu životného prostredia, vzdelávania, zdravého životného štýlu, podpory sociálne slabších a znevýhodnených skupín spoluobčanov, detí alebo nezamestnaných.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk