Retail Summit 2016 trhá rekordy

Blížiace sa prestížne podujatie a najväčšie stretnutie obchodníkov v strednej a východnej Európe – konferencia Retail Summit 2016 zrejme dosiahne prekvapivé ciele. Bohatý program s viac než 120 rečníkmi prilákal najviac komerčných partnerov a vysoké počty účastníkov reprezentujúcich obchod a výrobu.

 

Potešiteľné je vysoké zastúpenie nezávislých, malých a stredne veľkých firiem. Rozhodnutie organizátorov podujatia Retail Summit 2016 zamerať toto vrcholné stretnutie obchodu a výroby na tému zvyšovania hodnoty obchodu sa zjavne stretáva s mimoriadne pozitívnou odozvou. K tejto zásadnej otázka sa vyjadrí viac než 120 rečníkov a panelistov reprezentujúcich všetky kľúčové typy hráčov maloobchodného trhu – výrobcov a predajcov, potravinárov aj dodávateľov non food kategórií, tradičných kamenných obchodníkov aj špičkových reprezentantov e-commerce odvetvia.

 

Na summite bude možné čerpať inšpirácie od firiem zvučných mien ako ALZA, AMAZON, Bel, CBA, COOP, Danone, Globus, Hornbach, IKEA, JP Morgan, Koh-I-noor, Kofola, Mars, MasterCard, MOL, Nestle, Penny Market, Plzeňský Prazdroj, Rockaway/E-Commerce Holding, Samsung, Seznam.cz, TESCO alebo ZOOT.

 

Retail Summit 2016 získal vo svojej 22 ročnej histórii nielen najviac komerčných partnerov, ale aj registrácia účastníkov sa doposiaľ vyvíja ešte priaznivejšie ako pred rokom. Zaznamenaná je rekordná účasť – viac než 1000 obchodníkov, výrobcov a expertov. Organizátorov teší vysoký počet účastníkov, aj ich vyvážená štruktúra. Oproti minulým ročníkom sa ešte viac uplatňuje fenomén účasti celej manažment zostavy – firmy posielajú viac manažérov čo im umožňuje sledovať viac paralelných sekcií a pokryť ponúkané témy summitu v celej jeho komplexnosti.

 

Retail Summit 2016 sa uskutoční v dňoch 1.-3.2.2016 v Clarion Congress Hotel Praha. Detailný program konferencie je k dispozícii na konferenčnom webe Retail Summit 2016, o novinkách z príprav tohto prestížneho podujatia aj z maloobchodného trhu sa možno dozvedieť tiež z Retail Summit Newslettru.

 

Vrcholové stretnutie obchodníkov a dodávateľov sa uskutoční vďaka podpore desiatok partnerov, najväčšiu podporu poskytli MasterCard, Kofola a Plzeňský Prazdroj, Nielsen, Deloitte, BEL Sýry Česko, GS1, MP Krásno, Logio, O2 a TCC.

 

Zdroj: redakcia